|
|
| Chicane |
 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
verstoppertje spelen vond ik vroeger ook erg leuk maar ben er een poos geleden maar is mee gekapt.
vraag jezelf deze vraag: when the going get's tuff,voor welke kant kiest een moslim dan? |
Het is tough maar dat doet er niet toe.
Tuurlijk kiest een moslim voor zijn moslimvriendjes. Maar zo ver gaat het echt niet komen. Ze nemen dan echt wel afstand van al het gezeik.
Maar dit soort berichtgeving de laatste dagen zorgt wel voor de splitsing tussen twee groepen. Kan er weer 30 jaar integratie en teveel geld tegenaan om dit goed te krijgen :whip:
Cohen nu op de TV.
"Essentieel van een aanpak op fundamentalisme. Alle beschikbare informatie worden gebundeld uit lokale en nationale onderzoeken. Informatie naast elkaar leggen. Ik wil weten wat er gebeurt. Tegengaan van de fund. islam: ik wil weten wie er bezig zijn met recrutering en het oproepen tot haat, het zich afzetten tegen de democratische rechtsorde"
Even snel live overgetikt.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
|
Tsja....
Maar het is geen moslim met een mening maar een moslim met een gun!
Wel fout om dit door te linken naar stop zinloos geweld ;) :p |
|
|
| DjRV |
zo ver gaat het niet komen? wilders richt nieuwe rechtse partij op,varkenskop voor moskee gegooit,leuzen op moskee ect ect
duurt niet lang voordat de eerste geweldplegingen zullen gebeuren.
en dan komt de reactie ...
kijk het is leuk om lekker af te gaan van de situatie die nu gaande is,maar ik denk liever na over wat er kan gebeuren en hoe groot de kans is dat dat ook daadwerkelijk gebeurt. ben je niet compleet verrast when teh hits the fan
ja het is THE maar net zoals met tuff vind ik dat ff leuker zo neer te zetten. denk leg het maar ff meteen uit,voordat je weer je highlights met gebruiken om het te verbeteren. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wel fout om dit door te linken naar stop zinloos geweld ;) :p |
Zelfs de link is fout :) wist effe de url niet, maar de hint kwam aan iig :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|