return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 
Theo van Gogh vermoord!

Ding Chavez
quote:
Originally posted by Donna
Maakt verder niet uit,zat mensen die WEL de ernst van de situatie inzien.

Als jullie dan ook maar inzien dat de ernst bij het radicale deel van de moslims ligt en niet in het moslim zijn op zich. Dan is er misschien nog wel hoop op een samenleving.
Cosmic
De Islam zal zegevieren door het bloed van de martelaren. Het zal haar licht verspreiden in elk donkere hoek van deze aarde en het zal het kwaad desnoods met het zwaard terugdrijven naar zijn duistere hol.

Deze losgebarsten strijd is anders dan alle voorgaande strijden. De ongelovige fundamentalisten zijn ermee begonnen en Insha Allah zullen de ware gelovigen deze eindigen.
Er zal geen genade voor de onrechtplegers zijn, slechts het zwaard wordt tegen hen opgeheven. Geen discussie, geen demonstraties, geen optochten, geen petities: slechts de DOOD zal de Waarheid van de Leugen doen scheiden.

Dit is echt niet het werk van een of andere gek, maar van een hele wereldwijde groepering.

De Jihad is ook begonnen in Nederland ben ik bang.....
DjRV
quote:
Originally posted by Cosmic
De Islam zal zegevieren door het bloed van de martelaren. Het zal haar licht verspreiden in elk donkere hoek van deze aarde en het zal het kwaad desnoods met het zwaard terugdrijven naar zijn duistere hol.

Deze losgebarsten strijd is anders dan alle voorgaande strijden. De ongelovige fundamentalisten zijn ermee begonnen en Insha Allah zullen de ware gelovigen deze eindigen.
Er zal geen genade voor de onrechtplegers zijn, slechts het zwaard wordt tegen hen opgeheven. Geen discussie, geen demonstraties, geen optochten, geen petities: slechts de DOOD zal de Waarheid van de Leugen doen scheiden.

Dit is echt niet het werk van een of andere gek, maar van een hele wereldwijde groepering.

yups
SnuggLe
quote:
Originally posted by Cosmic

Ja, en onderschreven door 1 gek ja, 1 gek heeft dit geschreven.
Sjonge jonge... tis toch niet ondertekend door 3miljoen moslims?

Mooie ook dat er hier in deze thread wordt gesproken over de DEMONSTRATIE van moslims/allochtonen TEGEN deze moord. Maar daar praat niemand over in deze thread, dat wordt even vergeten :rolleyes:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Hee Brammetje, jij leest zeker de Volkskrant? :rolleyes:

Nee, lees niet speciaal een krant. Af en toe de telegraaf bij de plisie, omdat ze die alleen hebben. Heb geen geld voor een abo.

quote:
Originally posted by DjRV
ik lees de telegraaf niet,maar goed ik ben blij dat je er om kunt lachen,spreek je er later nog wel een keer over.

Later? Later?
Er is geen later! Moord en brand! We worden allemaal afgeslacht door moslims! Ren voor je leven, de zelfmoordcommando's komen er aan! Ga in de schuilkelders!

:o :rolleyes:
DjRV
verstoppertje spelen vond ik vroeger ook erg leuk maar ben er een poos geleden maar is mee gekapt.

vraag jezelf deze vraag: when the going get's tuff,voor welke kant kiest een moslim dan?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland