|
|
| Jappio |
aan de andere kant magrec, van hetzelfde forum:
| quote: |
Blijkbaar vind jij dat afwijkende meningen de kop ingedrukt moeten worden. Jij laat je dus beinvloeden door kritiek van enkele individuen. Hoe haal je je het in je hoofd. Waar is je liefde, waar is je respect?
Laat jij je echt leiden door de onterechte kritiek die jij als moslim krijgt?
Ik ga er nog niet direct van uit dat het een moslim is. Ook vanuit extreem-rechtse kring was Van Gogh gehaat. Blijkbaar weet jij al direct wie de dader is.
Laten we op dit moment ons respect behouden. Ongeacht moslim of niet, er is een CREATUUR VAN ALLAH doodgestoken. Dat ben jij, dat ben ik, en dat is ook Theo van Gogh.
De mensheid neemt het recht in eigen hand. God/Allah heeft blijkbaar afgedaan.
Het zou de bedoeling moeten zijn, als men meer geloofde in God/Allah, dat dit soort dingen niet zouden gebeuren. Ben je dat met mij eens, irresisteble?
|
Daarom is het ook zo moeilijk om te generaliseren ;) Ik vind het erg jammer dat niet alle moslims de islam vanuit dit perspectief zien; zou de wereld een stuk verdraagzamer maken. |
|
|
| SnuggLe |
Hirshi Ali schijnt op een 'veilig' adres te zijn ondergebracht.
Dit citaat kwam ik nog tegen, en is ook helemaal waar:
| quote: | Als je weet wat Van Gogh over christenen ('christenhonden') gezegd heeft, dan is dat nog een stuk erger over wat hij over moslims gezegd heeft.
|
Dus maybe wel een vrome christen.....
Wat van Gogh zei is dat alle religie deels 'fout' was.
Oh en dit deelt mijn mening ook wel:
| quote: | Hoe extreem iemands uitspraken ook kunnen zijn, dat mag nooit een legitieme reden zijn om iemand dood te schieten. Iedereen mag zeggen wat hij denkt zolang dit binnen de wet van vrijheids van meningsuiting past. Wie daarbuiten stapt, zoals van Gogh naar mijn mening, kan gerechtelijk worden aangepakt: volg altijd die weg.
Dit is opnieuw een donkere dag voor de samenleving: opnieuw zullen moslims in de extreme hoek worden gezet en opnieuw verliest het gesproken woord het van kogels. Diep diep triest. |
|
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by magrec
Ach dit heeft ook geen zin...kansloos... |
verstandig! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Blijkbaar vind jij dat afwijkende meningen de kop ingedrukt moeten worden. Jij laat je dus beinvloeden door kritiek van enkele individuen. Hoe haal je je het in je hoofd. Waar is je liefde, waar is je respect?
Laat jij je echt leiden door de onterechte kritiek die jij als moslim krijgt?
Ik ga er nog niet direct van uit dat het een moslim is. Ook vanuit extreem-rechtse kring was Van Gogh gehaat. Blijkbaar weet jij al direct wie de dader is.
Laten we op dit moment ons respect behouden. Ongeacht moslim of niet, er is een CREATUUR VAN ALLAH doodgestoken. Dat ben jij, dat ben ik, en dat is ook Theo van Gogh.
De mensheid neemt het recht in eigen hand. God/Allah heeft blijkbaar afgedaan.
Het zou de bedoeling moeten zijn, als men meer geloofde in God/Allah, dat dit soort dingen niet zouden gebeuren. Ben je dat met mij eens, irresisteble? |
Zeer mooi gezegd door diegene..... De wereld zou zo een stuk beter zijn. |
|
|
| Chicane |
| Ik dacht dat islamitiërs niet aan varkens mochten zitten? :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|