|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by New Wave
WTF zit jij nou weer voor tyfusonzin uit te kramen. Jij vuile tyfusgast! Van jouw populaire scheitzooi wordt ik scheit ziek van!
Het gaat hier om hoe het verder moet in deze maatschappij en het lijkt of jij daar niet in past! Je mag inderdaad je mening uiten maar ga geen mensen belachelijk lopen maken door dierbaren om hem heen belachelijk te maken. Je gedraagt je als een klein kind, grow up!! optyfen jij!!! sukkel!! |
iemand lelijk vinden is het wat anders dan belachelijk maken. zijn 2 dingen... |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
iemand lelijk vinden is het wat anders dan belachelijk maken. zijn 2 dingen... |
jij vind niet dat je iemand belachelijk maakt door te zeggen dat zn vriendin lelijk is (mag dan je mening zijn.. maar je zegt het wel) :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
Ben je nou nogsteeds zo'n klein zielig pubertje?
Komopman, doe is effe volwassen man!
Ga alstjeblieft met je rooie neus en je feestmuts kleine kinderen plezieren met je K3 muziek! Hier heb je niets meer te zoeken kerel.
.. |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ben je nou nogsteeds zo'n klein zielig pubertje?
Komopman, doe is effe volwassen man!
Ga alstjeblieft met je rooie neus en je feestmuts kleine kinderen plezieren met je K3 muziek! Hier heb je niets meer te zoeken kerel.
.. |
ben jij nog steeds zon kansloze techno zonder sociaal leven? goh dat verbaasde me niks
en k3 is niks mis mee, gewoon een goed comercieel idee. kan jij misschien nog iets vna je leren met je camera ;) |
|
|
| New Wave |
ben jij nog steeds zon kansloze techno zonder sociaal leven? goh dat verbaasde me niks
en k3 is niks mis mee, gewoon een goed comercieel idee. kan jij misschien nog iets vna je leren met je camera ;) |
Je denkt zeker dat ik een grapje maak?
Ik moet jouw niet. Wie mensen aanvalt waar ik respect voor heb heeft het bij mij verprutst.
Ik hoef dus ook geen aandacht van jouw. Ik wil nieteens meer dat je tegen mij praat op dit forum. Jij zult van mij nooit respect krijgen.
Zolang jij je niet normaal kan gedragen en je niet volwassen opstelt hoop ik dat andere mensen aan jouw geen aandacht meer schenken. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|