return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Theo van Gogh vermoord!

Donna
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Je gaat al bijna zelf als een profeetje klinken. Maar ik zeg het nog maar een keer, als mijn punt nu nog niet duidelijk is ga je nog maar eens teruglezen.

re
Donna
Nu bekent is wat er op het briefje stond,nog meer onderbouwing nodig voor een take over door de islam?
robin
die foto voor op de telegraaf gaat ook ver hor :eek: jesus hey!

en wie heb die 911 dagen troep bedacht (en waarom staat dat ook op de voorpagina van de krant :o ik kon, als ik het uitreken op 912 dagen uit :o

http://www.tammo80.nl/java/datum.php

6 mei 2002
2 nov 2004

:o

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
New Wave
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
- ik bedoel te zeggen dat ik een scheithekel aan die lui heb, en ik kom er gewoon voor uit. veel mensen durven dat niet meer helaas. Vriend van me is 4 maand geleden neergestoken door zon marrokaan. En anderhalf jaar geleden is een goede vriendin van me verkracht door zon tyfusmongool. Wat heeft friesland ermee te maken, JIJ komt hier nooit, hoe kan jij dat zeggen dat het een boerendorp is: lekker KORTzichtig jij.

Ik heb mijn mening over jou herzien. En ik mag je echt niet. Je zeikt op alles, probeert altijd het laatste woord te hebben. Voor mij ben jij een "geitenneuker". en omdat ik heb gezegd dat je vriendin lelijk is (wat ik ook vind) ben ik suspended. Mag je dan helemaal geen mening meer hebben of hoe zit dat.

WTF zit jij nou weer voor tyfusonzin uit te kramen. Jij vuile tyfusgast! Van jouw populaire scheitzooi wordt ik scheit ziek van!
Het gaat hier om hoe het verder moet in deze maatschappij en het lijkt of jij daar niet in past! Je mag inderdaad je mening uiten maar ga geen mensen belachelijk lopen maken door dierbaren om hem heen belachelijk te maken. Je gedraagt je als een klein kind, grow up!! optyfen jij!!! sukkel!!
Phedge
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
- ik bedoel te zeggen dat ik een scheithekel aan die lui heb, en ik kom er gewoon voor uit. veel mensen durven dat niet meer helaas. Vriend van me is 4 maand geleden neergestoken door zon marrokaan. En anderhalf jaar geleden is een goede vriendin van me verkracht door zon tyfusmongool. Wat heeft friesland ermee te maken, JIJ komt hier nooit, hoe kan jij dat zeggen dat het een boerendorp is: lekker KORTzichtig jij.

Ik heb mijn mening over jou herzien. En ik mag je echt niet. Je zeikt op alles, probeert altijd het laatste woord te hebben. Voor mij ben jij een "geitenneuker". en omdat ik heb gezegd dat je vriendin lelijk is (wat ik ook vind) ben ik suspended. Mag je dan helemaal geen mening meer hebben of hoe zit dat.

-

Ow en omdat er toevallig 2 incidenten zijn met mensen van Marokaanse afkomst zijn ze allemaal maar slecht> en dan noem je andere kortzichtig? Ga je schamen! :whip:

Het zijn de gasten zoals jij die nu stennis gaan schoppen met de Marrokanen in ons land, ...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland