return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Theo van Gogh vermoord!

SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
je kan zeggen wat je wilt met je rommelmarkt, maar ik kreeg echt scheit van die gozert, en zn politieke correctje praatjes, die gozer moet eens in de maatschappij gaan ipv er aleen over te lullen.... en het is en blijft een mening (misschien niet goed geplaatst)...

ik heb dingen meegemaakt daarom ben ik gewoon wat extremer in mn mening over marrokanen.

Meegemaakt? Hij is ook 20 hoor, het mannetje.
De maatschappij in gaan? Ik woon zelf in een buurt waar d'r 99% allochtonen wonen, midden in de grote stad, niet in een boerendorp in Friesland. En wat denk je dat ik binnen mijn opleiding Bestuurskunde over 'de maatschappij' krijg te horen? Ik heb denk ik in mijn hele ing leven meer verdriet meegemaakt en dan jij daar in Friesland, so dont judge me.

En omdat ik politiek correct praat heb jij het recht om mij 2x persoonlijk onderuit te halen? Zo erg zit ik daar niet mee, je raakt me er iig totaal niet mee, in case you wonder en als je dat leuk zou vinden, maar het gaat om het idee. Ik roep toch ook niet om het minste of geringste als ik het hier met iemand niet eens ben dat zijn vriendin een lelijk wijf is of zijn moeder een hoer? Dan kan ik bezig blijven! Kijk ik vind je een beste gozer en ik kan gewoon met je discussieren en praten, maar als het zo moet, dan houd het voor mij behoorlijk op.

quote:
Originally posted by Creamfields23
P.S. Ik wil niet hard zijn maar ik vind de ban van siesta ook wel een beetje ver gaan. Hij moet zich daaraantegen wel eerst verontschuldigen voor het gebruik van iemands vriendin in zijn voorbeeld. En hij had tenminste gewaarschuwd worden.

Gewaarschuwd was hij al eerder in deze thread.
Ik heb overigens niet om een ban gevraagd. Eerste reactie op Siesta kwam Ei zelf mee. Daarna toen hij weer zo moeilijk en dom begon te doen maakte ik er een opmerking over tegen Ei, maar ik heb niet om een ban gevraagd.... Maar dat wil niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben.
DJ Gerrit
quote:
Originally posted by SnuggLe
Meegemaakt? Hij is ook 20 hoor, het mannetje.
De maatschappij in gaan? Ik woon zelf in een buurt waar d'r 99% allochtonen wonen, midden in de grote stad, niet in een boerendorp in Friesland. En wat denk je dat ik binnen mijn opleiding Bestuurskunde over 'de maatschappij' krijg te horen? Ik heb denk ik in mijn hele ing leven meer verdriet meegemaakt en dan jij daar in Friesland, so dont judge me.

En omdat ik politiek correct praat heb jij het recht om mij 2x persoonlijk onderuit te halen? Zo erg zit ik daar niet mee, je raakt me er iig totaal niet mee, in case you wonder en als je dat leuk zou vinden, maar het gaat om het idee. Ik roep toch ook niet om het minste of geringste als ik het hier met iemand niet eens ben dat zijn vriendin een lelijk wijf is of zijn moeder een hoer? Dan kan ik bezig blijven! Kijk ik vind je een beste gozer en ik kan gewoon met je discussieren en praten, maar als het zo moet, dan houd het voor mij behoorlijk op.

- ik bedoel te zeggen dat ik een scheithekel aan die lui heb, en ik kom er gewoon voor uit. veel mensen durven dat niet meer helaas. Vriend van me is 4 maand geleden neergestoken door zon marrokaan. En anderhalf jaar geleden is een goede vriendin van me verkracht door zon tyfusmongool. Wat heeft friesland ermee te maken, JIJ komt hier nooit, hoe kan jij dat zeggen dat het een boerendorp is: lekker KORTzichtig jij.

Ik heb mijn mening over jou herzien. En ik mag je echt niet. Je zeikt op alles, probeert altijd het laatste woord te hebben. Voor mij ben jij een "geitenneuker". en omdat ik heb gezegd dat je vriendin lelijk is (wat ik ook vind) ben ik suspended. Mag je dan helemaal geen mening meer hebben of hoe zit dat.

-
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Donna
Nou idd,laat ze dat zelf lekker gaan opzoeken,zij die zelf de moeite niet namen zich op de hoogte te stellen van de feiten der discussie gaan nu verwachten dat er diepgaand onderzoek verricht gaat worden nu blijkt dat ze een stel killers met man en macht aan t verdedigen zijn die bereid zijn te moorden als iemand niet geloofd en dit dan zelfs ook nog eens hardop durft te zeggen

Je gaat al bijna zelf als een profeetje klinken. Maar ik zeg het nog maar een keer, als mijn punt nu nog niet duidelijk is ga je nog maar eens teruglezen.
jp
Ik ga me niet met het beleid bemoeien, maar 3 strikes and you're out zou ook hier moeten gelden.
Donna
Waarom worden er constant dingen besproken die er totaal niet toe doen,iig niet in dit onderwerp.
Heb ook het gevoel dat t zinloos is om met sommigen hier te lullen over wat er nu eigenlijk loos is zonder dat men het belangrijker vind om gelijk te krijgen,zelfs als blijkt dat sommige theorieen gewoon niet opgaan nu er citaten uit de koran waar zovelen heilig in geloven zijn geplaatst.

Er wordt duidelijk vermeld dat de ongelovigen uitgeroeit moeten worden,maar hier gaat men verder met nutteloosheid,onderwerpen die niet eens ter zake doen,en whatsoever om t maar niet te hebben over de nu bekende feiten.

En zoals ik al eerder vermeld heb,ik hoop zo in erg dat ik hierin tever ga en doordraaf,maar in mijn hoofd is een fikse bloederige vechtpartij tussen meerdere groeperingen in dit land echt niet zover weg meer te denken.

Ga jezelf,je familie,vrienden etc etc maar eens in een situatie indenken zoals die echt wel een optie aan t worden is...
Pak de slachtpartij van Theo en zie daarvoor in de plaats iemand die je liefhebt op dezelfde manier afgemaakt worden voor jou eigen freakin ogen.
En dat soort dingen zijn echt geen spookbeelden,sommigen onder ons hebben ze namelijk al meegemaakt.

Er wordt in dit land nergens iets mee gedaan en zo wordt duidelijk gemaakt aan deze mensen dat er een grote dosis respect is in dit land voor hun geloof en de regels die daarin nageleeft worden.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland