|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by total woot
Ok wat jij wilt joh, lekker volwassen, mensen wiens mening je niet deelt negeren...:rolleyes:
(er bestaat trouwens het idee, dat als mensen niet na 1 argument begrijpen wat je bedoelt, het soms weleens helpt het op een andere manier uit te leggen...)
Maarja ik verziek natuurlijk de discussie omdat ik niet generaliseer, en het niet met je eens ben, dus ik ga al hoor..
en je kunt het weer niet laten het op de man te spelen he... sneu... heeeel sneu |
ga je alweer? :haha: :haha: :haha: :haha: je bent net een koter die dreigt weg te lopen omdat ie ze zin niet krijgt. :stongue: :stongue: :stongue:
doe is ff normaal zeg ! :mad: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by John
heb er ook vrij lang over gedaan om t zo te verwoorden:)
idd (Y)
die foto is ziek trouwens.. |
klopt,het was en is ook ziek |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by DjRV
ga je alweer? :haha: :haha: :haha: :haha: je bent net een koter die dreigt weg te lopen omdat ie ze zin niet krijgt. :stongue: :stongue: :stongue:
Ik ben geen koter, Als de mensen met wie ik in discussie wil gaan, aangeven dat ze toch niet willen reageren, heeft t weinig nut serieus een discussie aan te gaan, wel? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by total woot
Ik ben geen koter, Als de mensen met wie ik in discussie wil gaan, aangeven dat ze toch niet willen reageren, heeft t weinig nut serieus een discussie aan te gaan, wel? |
|
|
| total woot |
| quote: | | /ignore TW in deze verdere discussie |
Ik DOE normaal, ik probeer hier gewoon een normale discussie te voeren.
Het enige dat ik gedaan heb, is Donna vragen haar standpunt wat verder te onderbouwen, simpelweg omdat ik het idee heb dat ik haar niet goed begrijp. (Ik kan me niet voorstellen dat ze daadwerkelijk denkt dat 'de moslims' de wereld willen ovenemen). Daarom vraag ik haar om andere argumenten danwel een onderbouwing in andere woorden, zodat ik het misschien wel begrijp...
Als dat al abnormaal is weet ik het ook niet meer |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|