|
|
| SnuggLe |
Dit lees ik ergens anders, niet bevestigd:
| quote: | Hoor nu dat ie drie schoten losten nadat van Gogh al op de grond lag en toen nog twee messen in z'n borst stak met eentje een briefje eraan!
|
Een briefje...toemaar! Ik ben benieuwd wat hier over naar buiten wordt gebracht.
Ja sorry Ding, ik zei ook al, moet dit eigenlijk niet doen, maar ik denk dat... |
|
|
| dj_spare |
| ik hoor het al... ISLAMITISCH uiterlijk... 't is nog een gerucht... maar ALS... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Wat heeft dit nou weer met democratie te maken... het is gewoon een moord.
|
Omdat hij 99% zeker is vermoord vanwege zijn MENING, en aangezien het je goed recht is (1e artikel grondwet) om je mening te geven (vrijheid van meningsuiting) en dat een grondrecht in de democratie is, heeft dit met democratie te maken / vrijheid van meningsuiting!
Moord in het kader van .... Moord omdat mensen de mening van Theo van Gogh niet deelden, dunkt mij. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik hoor het al... ISLAMITISCH uiterlijk... 't is nog een gerucht... maar ALS... |
ZOu verklaren waren het zo slordig is gedaan:toothless |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik hoor het al... ISLAMITISCH uiterlijk... 't is nog een gerucht... maar ALS... |
Wat is een islamitisch uiterlijk?:haha: Hebben jullie dan een christelijk uiterlijk?:stongue: EN heb ik een boedhistisch uiterlijk?:haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|