|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Donna
En waarmee zouden dit soort dingen dan wel opgelost kunnen worden?
En dat jij je zo aangevallen kunt voelen door 1 opmerking terwijl je zelf ook mensen dom noemt.. |
Zeg ik dat ik een oplossing heb? als je dat even zou willen quoten, dan mag je ook gelijk laten zien waar ik mensen dom noem... |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by total woot
Ik kan me alleen helemaal kapot ergeren aan mensen die in het wilde weg compleet ongenuanceerde opmerkingen in t rond slingeren. Daarmee los je helemaal niets op, sterker nog, daarmee maak je de zaak alleen maar erger. |
"De tering zeg, wat ben jij een ontzettende kneus, afgezien van de spelfouten ben je echt zo ontzettend DOM aan het generaliseren dat ik er eigenlijk niets zinnigs op kan zeggen" <<<zoiets??? |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by total woot
Zeg ik dat ik een oplossing heb? als je dat even zou willen quoten, dan mag je ook gelijk laten zien waar ik mensen dom noem... |
off topic en persoonlijke schermutselingen kunnen ook over msn |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Donna
"De tering zeg, wat ben jij een ontzettende kneus, afgezien van de spelfouten ben je echt zo ontzettend DOM aan het generaliseren dat ik er eigenlijk niets zinnigs op kan zeggen" <<<zoiets??? |
Eehmm
Ik zie staan dat hij dom generaliseerd, NIET dat ik hem dom vind.. |
|
|
| DjRV |
even over de kwestie oplossing:
die is er niet. dit gaat door totdat het compleet escaleert. dit is een kwestie die in gang is gezet en niet meer stopt totdat het zijn eindpunt heeft bereikt. en dat zal ons allemaal raken. denk niet dat nederland nog een eeuw mee gaat maken waarin er niet een complete burgeroorlog zal komen en misschien maken wij allemaal nog wel een WW 3 mee. En als je dit overdreven vind dan spreek ik je over 60 jaar nog is. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|