return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Theo van Gogh vermoord!

DjRV
quote:
Originally posted by total woot
Dat ik reageer op spelfouten heeft er idd niets mee te maken, maar het draagt imo wel bij aan 'hoe' een post overkomt, ik kan uit de spelfouten afleiden dat hij die reply even snel getyped heeft, wie zegt mij dan dat hij wel de tijd heeft genomen om even stil te staan bij wat hij precies zegt?

IMO!!! is het pas lekker makkelijk een generaliserende uitspraak te doen, en dan NADAT je reacties krijgt pas te gaan nuanceren.

En leraartje spelen is PRECIES wat jij nu aan t doen bent

als je eerlijk je emoties los laat in een emotioneel onderwerp als dit hoef je niet rustig te gaan nalezen en want dan sta je er gewoon achter,typfouten of niet,scheit of je iemand ermee voor zijn scheen schopt
Donna
Nee want ik wijs mensen niet terecht over wat en hoe ze iets zeggen en dat is wat ik daarmee bedoel,en daarbij heb jij daar wel vaker een handje van.
Dan "imo" is een logische zaak omdat ik alleen voor mezelf kan spreken en niet voor een ander,een mening is persoonsgebonden en alleen van jezelf..

Zou jij toch moeten weten...

En wat is jouw mening over de slachtpartij van de Hr v. Gogh waar deze discussie in eerste plaats over gaat ipv het bekritiseren van anderen in deze thread waar jij je wel erg aan tegoed doet.
total woot
quote:
Originally posted by Donna

Ennuh,ook de neonazi's (zij zijn immers t zelfde als de islam volgelingen,dus staan zij gelijk aan hitler in eigen persoon) mogen ze van mijn part t land uitflikkeren,

Wat ik me nou afvraag is:
Waarom kun je WEL nuanceren als het om neonazi's gaat, (dat zijn vaak NEDERLANDERS)
en NIET als het om marokkanen gaat (dat zijn vaak EXTREMISTISCHE moslims).
total woot
quote:
Originally posted by Donna
en daarbij heb jij daar wel vaker een handje van.

en dat kun jij weten want?:conf:
Je hebt me al bijna 2 jaar niet gesproken

quote:
En wat is jouw mening over de slachtpartij van de Hr v. Gogh waar deze discussie in eerste plaats over gaat ipv het bekritiseren van anderen in deze thread waar jij je wel erg aan tegoed doet.

Gutgut mevrouw moet het weer lekker persoonlijk maken... als je echt wilt weten wat mijn mening is moet je maar eens goed nadenken, je kent me toch zo goed? dan kun je dat vast ook wel bedenken...
Donna
Omdat als je de koran eens gaat bekijken elke moslim wordt geacht te doden wie niet geloofd in de grote Allah.
Dus ook zij die zich keurig gedragen veranderen in tijden van oorlog in moordzuchtige killingmachines,misschien de koran eens lezen?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland