|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahahahahahahahaha, hier kan ik alleen maar om lachen, zo dom is deze reply. Siesta, je bent echt een grappig mannetje.
Volgensmij ben je zo DOM dat je echt niet beter weet!
Tuurlijk zou ik piepen als mijn meisje verkracht zou worden, maar dan ga ik nog niet een hele maatschappelijke groep verdenken.
Als ik een onvoldoende zou krijgen ergens voor van 'een leraar' ben ik toch ook niet 'tegen' alle leraren?
Als jij als fries iets stupids tegen me zegt (wat vaak gebeurt) ben ik toch ook niet 'tegen' alle Friezen?
Maarja... laat maar, je bent echt dom. Hoef het niet eens uit te leggen. |
nee idd jou meisje zou nooit verkracht worden, zei hebben misschien nog smaak (ik uit mn mening) :rolleyes:
Nee maar als het vaak voorkomt dat leraren je een onvoldoende geven, kan je nog wel een teringhekel aan leraren krijgen... Zoals vaak gezegd word, een klein groepje verpest het voor de rest. Zo is dat nu ook weer eens gebleken. Ik denk dat steeds meer nederlanders marrokanen over 1 kam gaan scheren, omdat ze alleen maar negatief in het nieuws komen, verkrachting dit, vermoord dat blabla. Nooit eens positief. vind je het gek. Ik heb marrokanen zelf ook ondervonden, en het zijn gewoon pestlui die tegen geen enkele kritiek kunnen. |
|
|
| Donna |
Ik denk eerder dat zij die dit soort mensen verdedigen erg achteraan hebben gestaan toen de hersenen uitgedeeld werden.
De kreet van Gerrit alle kutmarrokanen eruit,en niet alle marrokanen zijn kut,vind ik er 1tje om in te lijsten.
Dat er nu weer op typefouten gelet gaat worden en iemand dom genoemd word omdat ie t gewoon ziet wat er loos is en ff niet de moeite neemt zn taalgedrag te perfect weer te geven,zoals zoveel "mensen" in ons land zich daar niet mee bezig houden laat mij toch s twijfelen aan de inteligentie van degenen die t opnemen voor een stel koelbloedige,sadistische slagers die de wetten van ons land aan hun laars lappen.
Een beetje kortzichtig en bekrompen om zo op een post te reageren waarvan je wel degelijk weet wat ermee wordt bedoeld.
Daarmee red je t niet in een discussie,want zo kun je constant iemand wel in de verdediging dringen,lekker moeilijk.
Leraartje spelen is kinderachtig en van zeer laag nivo imo. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by arno
Waar blijven trouwens de reacties uit de moslim wereld?
Ik heb al heel de dag mn tv aanstaan, maar heb nog geen imam of iets in die richting gezien die deze moord afkeurt.
Alleen net op ned1 was een ingeburgerde turk die het er niet mee eens was, maar als ik dan zo de reacties op islamitische fora lees.....:nervous:
En dan zegt iedereen wel steeds "zo zijn ze niet allemaal", maar laat het niet rotte deel dan eens opstaan, want ook zij moeten toch inzien dat het zo niet langer kan. Of horen we niks omdat het rotte deel toch groter is dan alle linkse knakkers al jaren blijven beweren.
(Gezellig trouwens, dat binnenkort de grootste moskee van europa met minaretten hoger dan de lichtmasten van de kuip binnenkort in mn achtertuin staat, want ondertussen verandert deze moord niks aan onze samenleving, overmorgen is iedereen het alweer vergeten en krijgen die geitenneukers weer volop de mogelijkheid om hun 4e rijk op te bouwen. Op internet staat het vol met leuzen en oproepen van nederlanders die zeggen dat de maat vol is, dat er vanavond rellen komen en dat ze op hoofddoeken jacht gaan.
Maar ik durf te wedden dat er vanavond net als altijd helemaal niks gebeurt, want iedereen is te bang, zelfs de politie durft niet meer op te treden) |
!eens |
|
|
| DjRV |
het gezeik over typfouten en op logische woede uitspraken moet nou is godverdomme kappen want we gaan weg van het hele onderwerp. al dat politiek correcte gelul word ik echt scheitgeil van,rot op met dat studenten nivo gelul. op harde posts van mij en donna en misschien nog een paar word nauwelijks op gereageerd omdat wij net weer wat genuanceerde reageren en het dan te veel moeite kost om die opvattingen naar beneden te halen. De reactie van Siesta/HB en half nederland is GODVERDOMME LOGISCH!! En dat gelul met van : moet je niet bij mij in de buurt roepen blablabla. STFU! Ik ben godverdomme tussen al die gasten opgegroeid in Bos en Lommer en daarna Nieuw Sloten en ken ze vrij goed. En al die asociale tering lijers die er tussen lopen mogen allemaal oprotten. En dat er correcte tussen zijn weet ik als geen ander en die denken er PRECIES het zelfde over. Gewoon kappen met het gekanker op reacties van de NEDERLANDSE jeugd.
En al helemaal met gemeuk over tiepfouten,dan ben je echt triest. |
|
|
| ambs |
dit is goeie entertainment, dit topic! :happy2:
maareee eventjes serieus... ik ga niet generaliseren want ik ben zelf ook maar een kut antilliaan :rolleyes: maare, ik vind inderdaad dat je moet integreren of oprotten! ffs, als jullie manier zo goed is, dan BLIJF je toch in ing morocco of whatever!
en ik voel me ook zo dr over wat betreft antillianen! aanpassen, integreren of gewoon terug naar je plekkie! waarom moeten de nederlanders zich aanpassen?? ze hadden ook de deuren dicht kunnen gooien voor jullie volk!:whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|