return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Theo van Gogh vermoord!

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ga toch weg man sukkel, jij lult dus ook echt als een kip zonder kop. "Politiek ing correct van een linkse knakworst hier". Je lult ook alles na. Volgensmij weet jij het verschil niet eens tussen LINKS en RECHTS uit je hoofd zonder te googlen man!

Je mag marokkanen zeker kut vinden, maar wat hebben ze jou misdaan?
En 'omdat ze weer iemand verkracht hebben'?? Ga toch weg man. Net of Nederlanders dat niet doen??? "Ze" hebben hun krediet gehad? Man man man wat een generalisatie.

ey peerhoofd. w8 maar totdat jou meisje verkracht wordt, kijken als dan nog zo "piept". Ze hebben gvd onze hele maatschappij verneukt, zoveel dingen die er gebeuren door hun. nu kun je het blijven zeggen, NEDERLANDERS doen het ook..., dat zeiden we vroeger op de basisschool ook. "maar zei schopten hem ook".
SnuggLe
Net op het nieuws: in Den Haag wel mensen opgepakt wegens het roepen van racistische leuzen. En terecht dat ze opgepakt zijn.

Waren veel van dat soort vatjes in de stad net ja, maar toen ik ze zag riepen ze niets.
total woot
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ey peerhoofd. w8 maar totdat jou meisje verkracht wordt, kijken of je dan nog zo "piept". Ze hebben gvd onze hele maatschappij verneukt, zoveel dingen die er gebeuren door hun aanwezigheid. nu kun je het blijven zeggen, NEDERLANDERS doen het ook..., dat zeiden we vroeger op de basisschool ook. "maar zij schopten hem ook".

De tering zeg, wat ben jij een ontzettende kneus, afgezien van de spelfouten ben je echt zo ontzettend DOM aan het generaliseren dat ik er eigenlijk niets zinnigs op kan zeggen :rolleyes:

[edit]
Behalve dan dat dankzij mensen zoals jij, het nog een hele tijd gaat duren voor dit probleem daadwerkelijk is opgelost.
[/edit]
SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ey peerhoofd. w8 maar totdat jou meisje verkracht wordt, kijken als dan nog zo "piept". Ze hebben gvd onze hele maatschappij verneukt, zoveel dingen die er gebeuren door hun. nu kun je het blijven zeggen, NEDERLANDERS doen het ook..., dat zeiden we vroeger op de basisschool ook. "maar zei schopten hem ook".

Whahahahahahahahaha, hier kan ik alleen maar om lachen, zo dom is deze reply. Siesta, je bent echt een grappig mannetje.
Volgensmij ben je zo DOM dat je echt niet beter weet!

Tuurlijk zou ik piepen als mijn meisje verkracht zou worden, maar dan ga ik nog niet een hele maatschappelijke groep verdenken.
Als ik een onvoldoende zou krijgen ergens voor van 'een leraar' ben ik toch ook niet 'tegen' alle leraren?
Als jij als fries iets stupids tegen me zegt (wat vaak gebeurt) ben ik toch ook niet 'tegen' alle Friezen?

Maarja... laat maar, je bent echt dom. Hoef het niet eens uit te leggen.
arno
Waar blijven trouwens de reacties uit de moslim wereld?
Ik heb al heel de dag mn tv aanstaan, maar heb nog geen imam of iets in die richting gezien die deze moord afkeurt.
Alleen net op ned1 was een ingeburgerde turk die het er niet mee eens was, maar als ik dan zo de reacties op islamitische fora lees.....:nervous:

En dan zegt iedereen wel steeds "zo zijn ze niet allemaal", maar laat het niet rotte deel dan eens opstaan, want ook zij moeten toch inzien dat het zo niet langer kan. Of horen we niks omdat het rotte deel toch groter is dan alle linkse knakkers al jaren blijven beweren.

(Gezellig trouwens, dat binnenkort de grootste moskee van europa met minaretten hoger dan de lichtmasten van de kuip binnenkort in mn achtertuin staat, want ondertussen verandert deze moord niks aan onze samenleving, overmorgen is iedereen het alweer vergeten en krijgen die geitenneukers weer volop de mogelijkheid om hun 4e rijk op te bouwen. Op internet staat het vol met leuzen en oproepen van nederlanders die zeggen dat de maat vol is, dat er vanavond rellen komen en dat ze op hoofddoeken jacht gaan.
Maar ik durf te wedden dat er vanavond net als altijd helemaal niks gebeurt, want iedereen is te bang, zelfs de politie durft niet meer op te treden)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland