|
|
| Donna |
JA snuggle,een nederlander zou ook zomaar iemand neersteken,alstie maar ziek genoeg in zn kop is,en dat is het zogeheten misdaad,zinloos geweld,niet toerekeningsvatbaarheid door psychisch fucntioneren etc.
Maar er zal zelden (lees:niet nooit) een nederlander zijn die moord op iemand pleegt omdat ie iets tegen heeft op zijn geloof en daar gewoon ronduit voor uitkomt.
Het is bekent dat het vrij normaal is dat een moslim aanhanger zn leven geeft voor Allah en moord voor zn geloofsovertuiging,MET alle regels op zn moslims bedacht daarbij.
Zij geven ons te kennen dat wij ons moeten aanpassen in ons eigen land aan hun geloof en sja,dat werkt de regering ze in de hand omdat hun geloof alom gerespecteerd wordt in dit land met de bijbehorende gebedshuizen die op aanvraag worden neergezet.
Als er een Jehova getuige op een zondagmorgen zn voet tussen je deur in perst en zn geloof door de kier luidruchtig aan jou opdringt ben je ook in alle staten,en pik je dat niet.
Hoeveel grappen worden daar niet over gemaakt,nederlanders over hun eigen volk,met een opdringerige manier van willen overbrengen van geloof wordt door ons niet getolereerd.
Geen respect bij dit volk te vinden voor de geloofsovertuiging van de Jehova maar wel voor de moslim beweging.
Wat een achterlijke vertoning.
Jehova's kun je niet discrinineren,marrokanen,turken,negers etc zijn daarentegen gemakkelijk te discrimineren.
Iemand die dik is mag uitgescholden worden maar iemand die zwart,bruin of geel is,wordt dan meteen gediscrimineerd.
Nederland is een geweldig land om een ander armer land mee op te bouwen en rijk te maken als t eenmaal veroverd is,er zijn al zat vlaggen gezet op meerdere delen van ons land,en t wordt gewoon klakkeloos toegelaten.
En deze vlaggen zijn niet rood-wit-blauw en jammer genoeg al helemaal niet oranje... |
|
|
| Akira |
Wat een gezeur om een opmerking die gemaakt is . Er stond iets over stinkmarokanen. SO what?Omdat je mag ze niet over 1 kam scheren? In het heetst van de strijd vliegen dat soort kreten nou eenmaal rond.
Ik ken trouwens weinig goeie marokanen. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by jp

:rolleyes: www.condoleance.nl
Heb te doen met de webmasters van die site
Trouwens: Van Gogh schijnt 911 dagen na Fortuyn vermoord te zijn... |
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de ameri kaan datum voor 11 ptember.911 is ook het alarmnummer van amerik a .In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn Stuur please ff door aan iedereen in je lijst
aldus 1 van mijn pim fortuyn vriendjes in mijn lijst ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
je mag marrokanen toch zeker wel KUT vinden? en ik kanje vertellen, dat ik ze MEGAKUT VIND! Opzouten met die rot lui! hoevaak lees je wel niet dat stinkmongolen weer iemand hebben verkracht of hebben vermoord.... Ze hebben hun krediet nu welleens gehad, tijd voor echte actie...
nu zal er wel weer zon "politieke" ing correcte reply komen van een van die linkse knakworsten hier. #care ??? NEE!!!
sorry maar dit moest er echt ff uit. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Massive84
Theo ging gewoon te ver met de Islam, en nee het was meer dan een mening, maar een belediging.Theo ging gewoon te ver, het leek of hij de Islam zelfs wou verbieden met zijn domme filmpjes en colums.
|
Hij ging te ver met de islam?? Wie bepaald dat???
Als hij te ver was gegaan had de wet dat moeten bepalen en niet één of andere sicko met een geweer en mes.
Van gogh was kritisch en hij kwam soms grof uit de hoek maar dat mag nimmer en te nooit een reden zijn om hem te vermoorden. Niemand heeft dat recht. Kun je daar niet mee omgaan dan hoor je niet in een vrije samenleving zoals Nederland is thuis.
Het zou heel slecht zijn maar dan ook heel slecht zijn als mensen niet meer kunnen zeggen wat ze willen omdat ze rekening moeten houden met andere mensen die er mogelijkerwijs problemen mee kunnen hebben.
Ik roep altijd dat ik hardstyle maar simpele muziek vind nu zou ik dit niet meer mogen zeggen omdat hardstylers hierdoor beledigt worden. Te zot voor woorden toch???
Trouwens domme filmpjes over de islam? Hoeveel van die filmpjes heeft hij gemaakt? Wat was er dom aan de film submission??Heb je die korte film weleens gezien?? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|