return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Theo van Gogh vermoord!

basd
quote:
Originally posted by HBtje
oe oe oe

vieze linkse rakkert

Ten eerste zou ik mezelf niet vies willen noemen, want ik douche minimaal een keer per dag. Ten tweede ken je mijn politieke voorkeur niet, dus denk eerst maar eens na voor je dit soort dingen claimt.

Maar goed, ik had eerlijk gezegd ook niet veel anders van je verwacht.
SnuggLe
quote:
Originally posted by HBtje
ja

maar ondertussen flame en zeik/ziek je wel gewoon verder in andere threads..... :rolleyes:

Tsja, zeiken/zieken is wat anders dan persoonlijke bedreigingen/persoonlijke dingen, waar het vooral in die thread om ging.

quote:
en dan verwacht je van ons dat wij ons inhouden, als er WEER wat gebeurt met die mensen... en als er hier dan iemand verbaal over de schreef gaat dan verdient die een ban ??

ik weet ook niet meer wat ik moet denken..

Dat ban was bedoeld als 'ga toch weg'. Actie, reactie. Overtrokken reactie van mij en heeft niets met Siesta of wat dan ook te maken. Meer met het feit dat HB zeikt op NL en in de kont van Duitsland/duitsers zit.

Maar om op je punt terug te komen: Tuurlijk verwacht ik van niemand dat ze zich inhouden, maar het is te kansloos om zo zwart/wit te reageren...... Natuurlijk is het tijd voor actie, maar dan wel via een legitieme manier (wat moeilijk is...oog om oog tand om tand).

Tsja...ach...laat ook maar, deze discussie wordt weer niets zie ik al :) Ik reageer zelf te sterk waardoor ik de deksel op mijn neus krijg.
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, zeiken/zieken is wat anders dan persoonlijke bedreigingen/persoonlijke dingen, waar het vooral in die thread om ging.

Dat ban was bedoeld als 'ga toch weg'. Actie, reactie. Overtrokken reactie van mij en heeft niets met Siesta of wat dan ook te maken. Meer met het feit dat HB zeikt op NL en in de kont van Duitsland/duitsers zit.

Maar om op je punt terug te komen: Tuurlijk verwacht ik van niemand dat ze zich inhouden, maar het is te kansloos om zo zwart/wit te reageren...... Natuurlijk is het tijd voor actie, maar dan wel via een legitieme manier (wat moeilijk is...oog om oog tand om tand).

Tsja...ach...laat ook maar, deze discussie wordt weer niets zie ik al :) Ik reageer zelf te sterk waardoor ik de deksel op mijn neus krijg.

bram,hou nou is op met uit een discussie te lopen op het moment dat je tegenvuur krijgt,verdedig je standpunt maar sta ook open voor het feit dat je soms echt als een botte neusringneger reageert
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
bram,hou nou is op met uit een discussie te lopen op het moment dat je tegenvuur krijgt,verdedig je standpunt maar sta ook open voor het feit dat je soms echt als een botte neusringneger reageert

Oke mentalgoeroe Ruben, ik zal eens kijken of het gaat lukken.
Ten eerste dan:

SUKKELS, 1 marokkaan is geen hele gemeenschap. Netzoals 1 zwaluw geen zomer maakt. Dat hij Marokkaan is (de dader) wil nog niet zeggen dat met hen allen wat mis is... maar maybe wel met veel. Ik zou ook het liefst een radicale imam de nek doorsnijden omdat die tegen integratie en verlies van cultuur en anti-homo's is. Dat denk ik misschien, maar dat ZEG ik niet en DOE ik niet.

Zo goed Ruub? ;) :p Koekje erbij?

[size=1]...daarbij is inet hier supertraag en ik MOET vandaag mijn scriptie inleveren.... lees met 1 oog mee hier...[/szie]
DJ_Siesta
geen woorden voor!

een vooroordeel van vele mensen word weer eens bevestigd

jammer....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland