|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Ik vind de 1ste reactie aardig overdreven, ik geef in mijn reactie aan dat ik niks tegen mensen met een andere nationaliteit of wat dan ook heb, dus snap jou link naar een voorstel van "war on immigrants" niet helemaal, voel je je toch wat te veel aangevallen zo lijkt het. |
Maar is haat ook niet een beetje overdreven? Dat bracht bij mij de link met Bush's war on terror naar boven met z'n redenering "wij worden bedreigd door de terroristen dus mogen wij ze overal aanpakken". |
|
|
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Maar is haat ook niet een beetje overdreven? Dat bracht bij mij de link met Bush's war on terror naar boven met z'n redenering "wij worden bedreigd door de terroristen dus mogen wij ze overal aanpakken". |
Nee zo heb ik het totaal niet bedoeld.
De insteek was om zelf eens in de spiegel te kijken, wat doet de "nederlandse" bevolking waardoor bepaalde mensen zich gekleineerd voelen etc, waardoor misschien weer verkeerde reacties op volgen.. Dan krijg je dus reactie op reactie wat je in heel veel landen om ons heen ziet gebeuren.
Ik ben bang dat wanneer het nog effe zo doorgaat je dat soort praktijken ook snel in Nederland kunt verwachten.
Ik heb het misschien verkeerd verwoord waardoor jij me verkeerd begreep, ik vind het zoieso lastig om in dit soort discussie's de juiste woorden te gebruiken aangezien alles heel gevoelig ligt. |
|
|
| Vertigo |
't is weer eens zover :(
Dit bewijst maar weer dat fietsen levensgevaarlijk is. |
|
|
| Little Theseus |
Kom net uit mn Amsterdamse bedje en dan hoor je dit soort nieuws.
Onbegrijpelijk dit, zeker voor die mooie vredige wijk van Amsterdam (bij mij in de straat zal het niet voor het eerst zijn als er iemand geliquideerd wordt)
Ben heel benieuwd of dit niet uit de hand gaat escaleren.. Rellen!! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Nee zo heb ik het totaal niet bedoeld.
De insteek was om zelf eens in de spiegel te kijken, wat doet de "nederlandse" bevolking waardoor bepaalde mensen zich gekleineerd voelen etc, waardoor misschien weer verkeerde reacties op volgen.. Dan krijg je dus reactie op reactie wat je in heel veel landen om ons heen ziet gebeuren.
Ik ben bang dat wanneer het nog effe zo doorgaat je dat soort praktijken ook snel in Nederland kunt verwachten.
Ik heb het misschien verkeerd verwoord waardoor jij me verkeerd begreep, ik vind het zoieso lastig om in dit soort discussie's de juiste woorden te gebruiken aangezien alles heel gevoelig ligt. |
Ok sorry, dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|