|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Douchen mag niet, reageren zul je! :D
Je moet dus gewoon maar afwachten zonder van te voren te roepen van 'ik denk'. Je zegt zelf: ik denk. Ik denk dit ik denk dat.
Wacht dan met oordelen over die show totdat je die show hebt gehoord. Je roept nu als een kip zonder kop dat je verwacht dat het minder zal zijn. Maybe is hij wel 100x beter! Dus je lult over smaak. En over smaak valt niet te twisten, aapje! :p Progressive all the way! :)
Nou harmen, zie je eens hoe ing irritant het is om zo'n 'verdedigende' discussie te moeten voeren die ik ook altijd moet voeren ;) :D. Snap je punt wel en ben het wel met je eens hoor... Ik zal er ook over ophouden ;) |
:p kusje op je bolletje... |
|
|
| magrec |
| Btw het schijnt dus niet ééns waar te zijn maar een simpel "grapje" van mercuryserver forum :p |
|
|
| emre |
| En die jongens op MS maar lachen :D |
|
|
| Phedge |
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ....
Zoals andere al zeiden, die paar keer dat Tijs Dance Department deed was ik niet echt kapot van haha, ... die gozer is goed in lomp achter zijn draaitafels te springen en iedereen daar in mee te krijgen, maar hij is het best als hij zijn mond houdt vind ik!
Ik kan overigens wel begrijpen dat hij weer op zoek iets naar iets nieuws,... we gaan het meemaken! |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Phedge
we gaan het meemaken! |
Waar dan :conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|