|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Tijske zuigt op de radio, hij heeft weleens een zaterdagavond op 538 gepresenteerd en het was hilarisch qua "presenteren". Nu wil ik hem weleens in Engels horen presenteren :haha: :haha: Dus beter laatie dan alleen de muziek spreken en beter houdtie zelf zijn mond.
Hoorde wel dattie volgend jaar een jaar in de States gaat wonen, dus deze show sluit daarbij redelijk aan. Ben benieuwd offie volgend jaar Nederland helemaal in de kou laat staan, zoalsie dit jaar al heeft gedaan met de Nederlandse clubs. Tiesto laat steeds meer het Nederlandse publiek in de steek en helemaal het publiek waarmee hij groot is geworden en dat is in mijn ogen nog steeds het Nederlandse clubpubliek. |
niet lullig bedoelt hoor maar als je na 20 jaar elk weekend in nederland hebt kunnen draaien kan ik me voorstellen dat je veel buitenlandse boekingen neemt.tuurlijk is dat tegenover de harde kern in nederland niet superflex,maar daarom was de eerste TiC 2 ook weer in Nederland. Plus het feit, ja inderdaad die koe word uitgemolken,helemaal in het achterhoofd houdende dat ze niet weten hoe lang die koe nog bertha 1 is. Zie het een beetje het zelfde als profvoetballers. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Tijske zuigt op de radio, hij heeft weleens een zaterdagavond op 538 gepresenteerd en het was hilarisch qua "presenteren". Nu wil ik hem weleens in Engels horen presenteren :haha: :haha: Dus beter laatie dan alleen de muziek spreken en beter houdtie zelf zijn mond.
|
Haha eerste online presentatie van Armin van Buuren was ook een beetje uhm... :rolleyes: maar kijke maar hoe die het nu doet. Je moet hem wel de kans geven, al denk ik dat het voor Tiesto niet zo makkelijk is als voor Armin, Tijs is toch een beetje meer verlegen dan Armin... maargoed, we zullen zien hoe het gaat :p |
|
|
| magrec |
| Kiss100 is een engelse zender volgens mij..dus heel direct met de usa heeft het niets te maken. Daarnaast ging digweed al een andere show doen die wereldwijd door radiozenders wordt uitgezonden (ala carl cox global) Wel leuk voor tiësto ben benieuwd of hij de kwaliteit van digweed zijn show kan halen.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Kiss100 is een engelse zender volgens mij..dus heel direct met de usa heeft het niets te maken. Daarnaast ging digweed al een andere show doen die wereldwijd door radiozenders wordt uitgezonden (ala carl cox global) Wel leuk voor tiësto ben benieuwd of hij de kwaliteit van digweed zijn show kan halen.. |
Wie zegt dat Digweed zijn show zo kwalitatief goed is dan???? Wat zijn je standaarden daarvoor? Tis gewoon een radioshow waar hij nieuwe plaatjes draait met leuke gasten. Dat kan Tiesto toch ook doen? Je vergelijkt appels met peren. Trance en progressive kan je niet vergelijken, dus je kan daar niet over oordelen.
Zo...mensen hadden dit zeker niet verwacht van me, wel? Maarja, kortzichtigheid.... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wie zegt dat Digweed zijn show zo kwalitatief goed is dan???? Wat zijn je standaarden daarvoor? Tis gewoon een radioshow waar hij nieuwe plaatjes draait met leuke gasten. Dat kan Tiesto toch ook doen? Je vergelijkt appels met peren. Trance en progressive kan je niet vergelijken, dus je kan daar niet over oordelen.
Zo...mensen hadden dit zeker niet verwacht van me, wel? Maarja, kortzichtigheid.... |
Ik zeg toch niet dat tiesto dat niet kan toch?? Daarnaast maakt ik helemaal geen vergelijken met progressive vs trance..waar je dat vandaan haalt?????
Digweed had een no-nonsense show. Niet langer dan 1 minuut praten.. Informatie over de plaat en of producer en vooral plaatjes draaien. Guestmixen die ook altijd kwalitatief waren en ook mixen van jong talent. Voor kwaliteit zijn geen standaarden in dit geval. Puur persoonlijk. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|