|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kheb er echt weer zin in, ik VREES voor veel commerciele tmf- en 538 mensen op het festival maar ik hoop dat het mee zal vallen en de sfeer weer geweldig zal zijn. |
net als met radio 3 vorig jaar :D ........ wat die daar toch van plan waren..... ? :conf: |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Boss
net als met radio 3 vorig jaar :D ........ wat die daar toch van plan waren..... ? :conf: |
Idd, maar dat was toch een flop. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk als 3fm dat dit jaar weer doet, of ze moeten met flink wat betere artiesten op de proppen komen.
Op de video zie je ook een verslag van de die 3fm hal; je ziet in tegenstelling tot de andere hallen alleen maar de artiesten of een piepklein stukje publiek, omdat een lege zaal filmen zo negatief eruitziet :):D :D |
|
|
| Jesse |
die video was trouwens wel lachen ja..
"ow...was Kosheen er ook?"
"hee, die zaal heb ik niet gezien"
"was dat op hetzelfde feest?"
"he? garage??"
ik had ut veels te veel naar mn zin bij Paul van Dyk, Sander Kleinenberg & Tiësto om overal rond te lopen :)
Wat wel nog zeer wreed was, redelijk op het einde, --> Daft Punk : One More Time! Toen stuiterde ik wel door de zaal heen :D |
|
|
| Miss Proximus |
Op www.id-t.com staat informatie over Innercity: ze gaan dus pas de line up bekend maken als alle dj's bevestigd zijn :)
Nog effies wachte dus! |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Op www.id-t.com staat informatie over Innercity: ze gaan dus pas de line up bekend maken als alle dj's bevestigd zijn :)
Nog effies wachte dus! |
iig op id-t.com;
| quote: |
Line Up Innercity (5 namen)
By Crew ID&T (ID&T Crew) on 17-10-2001 @ 08:05
Deze zullen aanstaande zaterdag in het ID&T Magazine te lezen zijn dat op Trance Energy wordt uitgereikt en de week daarop in de Free Record Shop komt te liggen. Dit zijn de eerste vijf grote namen die bij ons al compleet bevestigd en zeker waren enkele weken geleden.
|
hmmmmmm....... maandag kaartjes halen dus (?) :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|