|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Menno
Ik vind het heel jammer dat die versie van Heerenveen niet uitkomt...dat nummer gezorgd me nog steeds kippenvel als ik het hoor. |
Tja dat is echt jammer, dat nummer is echt zoo vet!!
Het lijkt erop dat niemand echt zeker weet hoe dit in elkaar steekt.. Waarschijnlijk moeten we gewoon afwachten tot er iets uit komt...of niet:confused: |
|
|
| Glaniskanis |
Mail naar Marco V has been send :D
ff w88 wattie terugmeelt
Ik ben wel redelijk op de hoogte van deze track
En ik d8 ook gehoord te hebben dat Marco V en Rank 1 niet van plan waren het nummer uit te brengen, maar aangezien ie nog 12 releases (van nieuwe platen) op de planning heeft staan denk ik wel dat het goed mogelijk is dat dit nummer uitgebracht gaat worden.
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| TranceFool |
| Nieuws uit een betrouwbare bron. De nieuwe promo wordt waarschijnlijk het nummer van Rank 1 uit de liveset van Rank 1 op Sensation 2001. Hij zal alleen wel flink veranderd worden, meer Marco V style. Binnekort weten we meer :) |
|
|
| Per |
Which track performed by Rank 1 @ Sensation do you mean??
Curious about it.....
Greetz. Per |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Nieuws uit een betrouwbare bron. De nieuwe promo wordt waarschijnlijk het nummer van Rank 1 uit de liveset van Rank 1 op Sensation 2001. Hij zal alleen wel flink veranderd worden, meer Marco V style. Binnekort weten we meer :) |
Ik hoop het..
Ik hou wel van een Marco V style!! En Rank 1 is ook errug lekker dus dat kan wel een topertje worden...we w88 af |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|