|
|
| New Wave |
Ik zou graag eens naar Fuse in Brussel willen.
Nu leek het me leuk om met een hele delegatie van TA te gaan.
Ik weet niet of mensen hier om zitten te springen?
Veel setjes van Fuse zijn over het algemeen zeer lekker. Andere platenkeuze dan op hele grote feesten. Soms ook zeer origineel:
Zo draait bijvoorbeeld Len Faki op 4 december.
Misschien kunnen we er een weekend van maken. Brussel is daarnaast een zeer leuke stad om rond te hangen.
Maak er effe een sticky van anders is hij overmorgen weer uit het zicht :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| Wat is Fuse precies :) ? |
|
|
| SnuggLe |
Regel maar een auto dan. Wil ik wel heenrijden, mag jij terugrijden :p
Ik ga wel meej hoor, no problem.
Maybe wil Basje ook mee? Josta? Sjinees? Bastiaan? Harmen? Wouter?
En dan wil ik natuurlijk achterin met Josta :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Wat is Fuse precies :) ? |
Ga je schamen.
4 december wordt em niet, want dan is Faithless in Ahoy.
Enne Brussel is inderdaad erg leuk, ben er tijdens mijn stage wel een aantal keer geweest. Kan alvast wel een tip geven: zorg dat je een beetje weet waar je moet zijn in Brussel, want die straat (Rue Blaes als ik het me goed herinner) is niet zo heel makkelijk te vinden, beetje achteraf woonwijkje (wel redelijk dicht bij het centrum). |
|
|
| New Wave |
Hoeft ook niet 4 december, was alleen aan te geven dat Fuse best origineel is met zijn line-up.:) Het zal in iedergeval januari worden.(als er dan wat leuks op het programma staat :) )
Ik kan opzich wel rijden, maar ik rij dan wel heen en terug (drink toch geen alcohol meer :) ) Weekendje lijkt mij zeer leuk. Ik ben in februari in Brussel geweest en er zijn veel leuke cafe's.
Ook tentjes waar je lekker kunt lounchen met rustige muziek enzo.
En kolkie.
Fuse is een tent in Brussel waar elke zaterdag avond techno gedraaid wordt. Naast resendent T-Quest (en andere) (die op Innercity zeer goed gedraait heeft!!) staat er 1 techno dj centraal. www.fuse.be is de site.
Je kan het trouwen s zien als een redelijke Awakenings avond. Van minimaal tot lekkere stevige techno. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|