|
|
| arno |
| wie heeft de nieuwe video gezien van minimalistix - a forest(of zoiets). Ik vond hem zwaar bruut, wat vonden jullie ervan? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by arno
wie heeft de nieuwe video gezien van minimalistix - a forest(of zoiets). Ik vond hem zwaar bruut, wat vonden jullie ervan? |
bruut is toch iets goeds...?? ik vond hem eigenlijk beetje saai, beetje gefilmd in een bos......mwah |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Blik
bruut is toch iets goeds...?? |
bruut = iets positiefs :)
ik vond hem zeker niet saai, echt een veel betere clip dan al die andere gare tranceclips waarbij je mannetjes met zendmasten ziet rondlopen enzo blah! |
|
|
| LightForce |
Ik vond de video zeker wel leuk eruit zien, maar hebben de producers van minimalistix een probleem met originaliteit. Elke keer krijg je zelfde elementen erin Fire Wind, Eart bla bla. Hmm dat zouden ze eens moeten veranderen. Maar ja het nummer heet de The Forest of is het nou A Forest. Anyway het bos filmen past toch bij het nummer.
Maar om nou gelijk bruut te vinden??? nee dat niet. Mooi?? Ja vrij mooi. :) Het voldoet aan me visuelebevrediging ;)
visuelebevrediging goed woord voor galgje LOL!! |
|
|
| Tall21 |
| Of voor 18-letterwoordenlingo :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|