|
|
| Little Theseus |
Thread topic: DJ Scott project downloads.
-no further comments- |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Kan je mij uitleggen dan, hoe het valt te rijmen dat enerzijds de hele wereld geschokt is en verbolgen over het feit dat er op gruwelijke wijze burger/mensenrechten zijn geschaad van onschuldige slachtoffers en er vervolgens precies hetzelfde wordt gedaan door Amerika door te bombarderen? Zijn Afghaanse burgers niet gelijk aan Amerikaanse burgers? Hebben ze niet dezelfde rechten? Als je met veel bombarie gaat roepen dat je een oorlog begint tegen dit soort praktijken, moet je wel zelf handelen naar wat je loopt te roepen. Anders ben je zelf erg hypocriet en crimineel bezig.
Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt. |
ik blijf graag on topic dus als je deze discussie echt wilt hebben stuur je maar een PM ofzo
nieuwe scott project mix roelt....... club bizarre :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
ik blijf graag on topic dus als je deze discussie echt wilt hebben stuur je maar een PM ofzo
nieuwe scott project mix roelt....... club bizarre :D |
dies idd erg lekka:D
remix van Yoda vinnik ook errug sterk:), een van de beste |
|
|
| HaZZa |
Zal die Yoda es ff gaan downe...
Beste tot nu toe (ik heb Yoda dus nog nie gehoord), vind ik O (Overdrive) (Arome Mix). Als je hem nog nie hebt is het zeker een aanrader... Vooral de 2de break is zwaar stampend... |
|
|
| Miss Proximus |
| Mijn vriend mixt de Arome mix met de a capella versie van Purple pills (allebei MIJN platen gnagna)....echt véééét kicke is dah :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|