return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Scot Project Downloads.

Blik
quote:
Originally posted by Little Theseus
-=lang leve de onpartijdige mods-die-ook-dingen-van-die-totaal-niet-ter-topic-zake-doen-te-woord-stellen!!!!=-

Thx rellivisit, kga m zeker ff leegdownen, scott project rulzz big time!!!:p :p :p

ach ja, ik mag toch wel een mening geven, of reactie geven, ook al is het wel beetje lomp wat ik zeg

en ik nog heel onpartijdig hoor, maar omdat ik een eigen mening heb en die graag uit ben ik partijdig....... ben ik het niet zo mee eens om heel eerlijk te zijn
Little Theseus
Tuurlijk mag dat Blik, ik zeg ook niet dat je dat niet moet doen, maar uit een andere thread hebben we geconcludeerd dat we kwaad niet met kwaat moeten vergelden.

quote:
Originally posted by Blik
ook al is het wel beetje lomp wat ik zeg

Dat ben je toch ook?
hehe, no way, just kidding, ff testen of je het met kwaad gaat vergelden :p
Blik
quote:
Tuurlijk mag dat Blik, ik zeg ook niet dat je dat niet moet doen, maar uit een andere thread hebben we geconcludeerd dat we kwaad niet met kwaat moeten vergelden.

Dat ben je toch ook?
hehe, no way, just kidding, ff testen of je het met kwaad gaat vergelden :p

ik doe hetzelfde als de VS, op een persoonlijke aanval...... I retaliate, en dit was geen persoonlijke aanval :D

maar uit welke thread hebben we dat dan geleerd, niet kwaad met kwaad vergelden?
Little Theseus
o jee, slecht hoor!, dat je dat niet eens weet...
Staat ergens in de tret over amerikaanse vergeldingsacties.

../me wil geen kruisraket in zn kont dus vlucht ik naar pakistan!

:p :p :p
Blik
quote:
o jee, slecht hoor!, dat je dat niet eens weet...
Staat ergens in de tret over amerikaanse vergeldingsacties.

../me wil geen kruisraket in zn kont dus vlucht ik naar pakistan!

:p :p :p

ow die thread, was eigenlijk nutteloze discussie want je veranderd iemand mening daar toch niet in, je bent ervoor, of je bent ertegen en dat veranderd niet, heb me dus niet echt mee bezig gehouden met die thread

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland