|
|
| TheOnE |
Dit zijn de facts!
En terbij eiregooie..whatever
Ze zijn op dj mag aware of dit problem
Wat denk je,dat ze het plots gaan over doen?
Mike heeft alleen een mail gekregen omtrend dit problem,hij heeft dat zelf niet geconstateerd!
maar ja,eerst schieten en dan nadenken,typish hollands :p
no hard feelings |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TheOnE
Hey guys..
Tis best wel grappig allemaal.
Wat is er gebeurd bij dj mag??
Mensen voten Push,MIKE,M.I.K.E.,etc..
Dat zijn in hun ogen verschillende mensen!
De persoon die de votings deed werkt maar gewoon op de bureau daar,en kent alleen maar de houzy scene,goe bezig
Uit bron weet ik dat John OO stemmen verloor door dat mensen ook JOOF stemden.
Dat zijn dus 2 verschillende personen volgens dat gastjje dat de lijst samenstelde.
Nee..kben Mike nitte...maar weet dat wel via hem ;-)
en tmf?..daar wil Mike ni staan,,das een Donna kliek!
Op teletekst stond onze Mike wel.
Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla"
Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! :whip:
maar ja..Mike gaat er een lap oep geven in 2005,en die lijst,skip it!
Hij zal dan ook gaan onder het pseudo Mike Benassi..staat ie volgend jaar wel op 10!! :haha:
(dat was een joke van Mike zelf ) :thepirate |
hehe... ik bedoelde het niet zoals of mike er dan beter van wordt als we een mail naar tmf sturen, Ik wou gewoon het in tmf hun face rubben dat "hun" to many dj's toch niet de eerste zijn.
anyways. voor mij mike all the way.
@steffie (graf)---> I'm a newbie and i'm proud of it :cool: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TheOnE
Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla"
Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! :whip: |
De gemiddelde discotheek ganger weet nog niet het verschil tussen Dance, House, Techno, Goa, etc, laat staan dat ze bij de VRT weten wie MIKE is, moest To Many DJ's hunne pa ni Zaki zijn geweest hadden ze dat daar ook niet geweten dat die 2 Belgen waren. Dan hadden ze ineens moeten doorzaken naar Regi of Wout...als ze er al instaan... |
|
|
| Kaidreas |
| junior jack stond er ook in dacht ik. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|