return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Wippenberg Muzik

zarch
Mm, zover ik weet is dat niet het probleem (niet bij mij in ieder geval). Ik heb WInxp hier draaien waar de verbinding op zit (ja casema/wanadoo, lach maar! gaat toch zo "langzaam" maarja het is kabel en er is niks aanders). En hier is de verbinding ook geshared voor de andere comp (win98) en AG werkt hier perfect (al weer 3 gig er door heen in 1,5 maandje ongeveer (is veel voor mijn doen:) ).
Je zou ff kunne "unsharen" je inet en nog keer proberen?
dj_highforce
quote:
Originally posted by zarch
Mm, zover ik weet is dat niet het probleem (niet bij mij in ieder geval). Ik heb WInxp hier draaien waar de verbinding op zit (ja casema/wanadoo, lach maar! gaat toch zo "langzaam" maarja het is kabel en er is niks aanders). En hier is de verbinding ook geshared voor de andere comp (win98) en AG werkt hier perfect (al weer 3 gig er door heen in 1,5 maandje ongeveer (is veel voor mijn doen:) ).
Je zou ff kunne "unsharen" je inet en nog keer proberen?

Dit komt... omdat jij waarschijnlijk de hoofdcomputer bent, en ik niet.
Ik ben dus niet rechtstreeks met het i-net verbonden..
Vandaar..:D

Maare.. kan er niet iemand gewoon helpen met het uppen van die nrs in die myplay locker..?
zarch
quote:
Originally posted by dj_highforce

Dit komt... omdat jij waarschijnlijk de hoofdcomputer bent, en ik niet.
Ik ben dus niet rechtstreeks met het i-net verbonden..
Vandaar..:D

Ik zal morgen ff testen of ik op AG kan komen vanaf de andere comp. (ben je niet afhankelijk van iedereen hier, vind AG namelijk erg relaxt).
quote:

Maare.. kan er niet iemand gewoon helpen met het uppen van die nrs in die myplay locker..?

Ik zal ff kijken of ik wat heb en als dat zo is zal ik wel ff uppen naar je Myplay locker (als het lukt)
dj_highforce
Het probleem is dat de hoofdcomputer niet van mij is, maar van mijn Pa.
En mijn vader heeft me verboden op zijn computer te zitten.

Denk je natuurlijk.. doe het als hij weg is, maar hij is bijna nooit weg, omdat hij hier thuis werkt.. :(
rellivisit
Ik heb er wel een paar, zet ik wel in je locker als ik ff tijd kan maken. Kun jij ff de b kant van megara (uit je top 5) in je lockertje zetten, zou wel flex zijn. Muchos Gracias.

Greetz.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland