|
Info: In My Memory, Europese release
|
|
|
| Ding Chavez |
Via een post in het black-hole guestbook kwam ik op een zweedse site waar deze info te vinden was:
DJ TIESTO
In My Memory
Release: 2001-10-22
Format: CD/2LP Label: Black Hole
Tracks:
1. Magik Journey
2. Close To You
3. Dallas 4 PM
4. In My Memory
5. Obsession
6. Battleship Grey
7. Flight 643
8. Lethal Industry
9. Suburban Train
Er stond nog wat tekst onder, maarja, das in het zweeds dus daaar kan ik niks van begrijpen...
Als ik dit bekijk ben ik eignelijk een beetje teleurgesteld. Er waren geruchten dat er andere (extra?) tracks op de Europese release zouden komen maar daar blijkt dus niks van waar, er staan er zelfs minder op... Het is natuurlijk wel zo dat die extra tracks op de Japanse release hier al op vinyl zijn. Ik was van plan weer eens een CD te kopen maar als ik dit zie vind ik 9 nummertjes eigenlijk te weinig om 44,95 (denk ik) aan uit te geven.
GreetZ, DC
Ow ja, dit is de pagina : http://www.playgroundmusic.com/sven.../dj_tiesto.html
Staat oa ook nog het front hoesje en de streepjescodes :D |
|
|
| DJ_Siesta |
jammer dat die ene er niet opstaat die magik muzik mix van close to me, wan5t dies wel zooooooooo mooi
idd 44,95 voor die cd is veeeel te veeeeeel, |
|
|
| LowRider |
Tja das inderdaad een beetje teleurstellend...
Maarja tblijft een heerlijk schijffie en ze hebben er een mooi hoesje omheengemaakt als je het mij vraagt...
Dit is trouwens mijn eerste post op dit topforum hoewel ik al een tijdje alles lees... hope 2 have a good time here! |
|
|
| Henkie_henk |

Nu ken je die cd lijn belle en die code invoere!!! woooot kan je op loser kwaliteit luisteren! Ow w8 ze zulle em vast nie hebbe... maar shaggy enzow ken je wel luistere.. en en alle girlayz vallen meteen voor je als je je geld daaran verkwist! Kijk maar naar die reclame..
en deze european release draagt nix bij aan me japanese release.. die hadde we toch allang.. dit is best nutteloos voor "us ta's"..
maarja.. soms zit het mee soms zijn er Wonderfull days |
|
|
| AFTERNATIVE |
| kdenk datik de 2xvinyl ervan neem ,vink wel beter eigelijk ,hebje gelijk alle nummers op plaat staan |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|