|
|
| dj_highforce |
Als jij een HTML script ofzo hebt voor een MSN chatbok kan dat wel..
Maar ik heb geen idee waar je dat vandaan kan halen..
Je kunt vragen om zo'n script op e-programmeur.nl maar ik weet niet of het bestaat..
Suc6 in elk geval.. |
|
|
| moogwai |
Dus je kunt MSN niet installeren.. of niet runnen?
Als het het eerste is kunt je gewoon dat exe bestand zelf uitpakken... als je winzip of winrar hebt geinstalleerd gewoon ff rechtermuisknop.. extract to.... blablabla dir.. en dan kun je gewoon Msmsgs.exe runnen.
Als je winzip etc.. ook niet kunt installeren moet je gewoon de directory C:\program files\messenger die je thuis hebt ff op diskette zetten en da op school op de PC pleuren.
En dan maar hopen dat die PC msn kan runnen.. bij ons op school wil MSN op sommige pC's ook niet runnen.. dus het kan ook aan de pC liggen. |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by moogwai
Dus je kunt MSN niet installeren.. of niet runnen?
Als het het eerste is kunt je gewoon dat exe bestand zelf uitpakken... als je winzip of winrar hebt geinstalleerd gewoon ff rechtermuisknop.. extract to.... blablabla dir.. en dan kun je gewoon Msmsgs.exe runnen.
Als je winzip etc.. ook niet kunt installeren moet je gewoon de directory C:\program files\messenger die je thuis hebt ff op diskette zetten en da op school op de PC pleuren.
En dan maar hopen dat die PC msn kan runnen.. bij ons op school wil MSN op sommige pC's ook niet runnen.. dus het kan ook aan de pC liggen. |
Dat ga ik dus ff bij ons op school proberen dan ,want hij breekt de instalatie daar af...er zijn n paar het al maanden aant proberen om het erop te krijgen ,kzou het wel strak vinden als dit wel werkt |
|
|
| NiTro |
Probeer anders Trillian. Gebruik ik op school ook, gewoon van mijn netwerk schijf af :D
Laterrr... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|