return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST

djcresto
quote:
Originally posted by Kaidreas
jawel... een halve fles wijn, 3 pintjes, een rode smirnoff, 3 rode vodka red bulls en nen parinska (ofzoiets )

hahaha, sorry maar da kan ik echt niet maken, tis van een boezemvriend. ik zou da ook nie zo fijn vinden... maar wanneer is het eigenlijk de antwerp beta meeting? hebben we daar nu al een datum op geplakt?

ge moet nie van onderwerp veranderen, laat gewoon u tetten in antwerpen en laat ze spelen met die boezemvriend en kom met u benen, hoofd en de rest van u lijf naar aalst :happy2: :p
Xilver
quote:
jawel... een halve fles wijn, 3 pintjes, een rode smirnoff, 3 rode vodka red bulls en nen parinska (ofzoiets )

hahaha, sorry maar da kan ik echt niet maken, tis van een boezemvriend. ik zou da ook nie zo fijn vinden... maar wanneer is het eigenlijk de antwerp beta meeting? hebben we daar nu al een datum op geplakt?

Had gij toen ni nog iets gepakt in de café au lait? Of was da die parinska... Ik weet da ik daar toen nog 2 coctailkes heb gedronken die me toen uitermate smaakten.

Antwerp beta meeting is een stille dood gestorven... Tzal nog wel eens pas geven zeker.
Kaidreas
mmmmmmm margarita......
damn die cocktails van u waren gewoon beter :D

ow ja btw: 1 Topic to rule them all--> met andere woorden kwas weer ff aan offtopicen....
carry on with the good work lads :D
Jasperovitsj
quote:

hahaha, sorry maar da kan ik echt niet maken, tis van een boezemvriend. ik zou da ook nie zo fijn vinden...

Neem boezemvriend mee naar Second Sun en bezat u daar ;)
Oester
onze franse vriend , heeft der ook zen werk van gemaakt :-)

http://www.deejayz.net/

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium