|
|
| Zehra |
| ^ vind ik ook! :whip: |
|
|
| Kaidreas |
jamaar vrienden... ge moet da wel begrijpen e... das wel maar 2 boerendorpen verder e.. das nie in zo'n metropool gelijk aalst waar ik alleen maar in verdwaal :D neen ma kga me daar rustig kunnen houden (alle denk ik toch), en ik heb de energie nodig...
snif snif snif... sorry jasper sorrrrrrrrrry :( :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
jamaar vrienden... ge moet da wel begrijpen e... das wel maar 2 boerendorpen verder e.. das nie in zo'n metropool gelijk aalst waar ik alleen maar in verdwaal :D neen ma kga me daar rustig kunnen houden (alle denk ik toch), en ik heb de energie nodig...
gelijk da aalst groot is ..... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Dries ge zijt een vijg jong, kom is gewoon af, ktrakteer u een pint, meer hedde toch ni nodig om zat te worden :D |
|
|
| Kaidreas |
jawel... een halve fles wijn, 3 pintjes, een rode smirnoff, 3 rode vodka red bulls en nen parinska (ofzoiets )
hahaha, sorry maar da kan ik echt niet maken, tis van een boezemvriend. ik zou da ook nie zo fijn vinden... maar wanneer is het eigenlijk de antwerp beta meeting? hebben we daar nu al een datum op geplakt? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|