return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST

Dj LPG
Veel review valt er niet meer te geven, maar ik wil gewoon nog ff zeggen dat ik het een zalig feestje vond!! Nogmaals proficiat aan Jasper en Fred en mercikez voor de inleiding tot prog:toothless Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik me op feestjes nog steeds beter amuseer op platen zoals in het laatste uurtje fred draaide maar dat is persoonlijk natuurlijk:p
K vond het jammer dat ik al om 2u naar huis moest, maar het is zeker voor herhaling vatbaar!!

Ohja Fred, zeker je tracklist on line zetten he;)
TOR
^ de prog foot tap en head nod heb je al onder de knie, dus dat zit wel goed :p
Dj LPG
quote:
Originally posted by TOR
^ de prog foot tap en head nod heb je al onder de knie, dus dat zit wel goed :p

Is da zo?:p
pooley
prog-square-dance nog niet !

*insert pic* ma kzne te tam om het te gaan zoeken :x
FredNova
Ben stilaan wakker aan het worden, lag om 5h30 in men bed.

Iets voor 22h in Aalst (lang leve éénrichtingsverkeer) toegekomen en na een half uurtje tourkes te rijden eindelijk plaats gevonden.
Aangekomen in The Factory (Proper zaakske, maar twas daar wel nogal koud binnen :s) weerklonk Azize (een vette techno groove plaat) door de speakers en stond er een kerel met een tshirt van Beta (kweet echt ni waarvoor dat staat) te draaien.
Nee, Jasper trakteerde het aanwezige volk op een portie lekkere prog. (J, Mic Burns is al besteld, hehe) Zeer proper gedraaid!
Rond 23h45 aan mijn set begonnen. Eerste deel heel toegankelijke prog plaatjes rustig gemixt en dan op verzoek overgegaan naar harder werk.
Ik wou uplifting gaan na de prog maar om één of andere reden langs tech-trance gepasseerd. :p
En dit leek aan te slaan. Dus gingen we effe stevig door, heel agressief gemixt, tracks niet te lang laten spelen, maar dus ook heel wat foutjes :(
Maar dit werd een klein beetje gecompenseerd door de sfeer die er in de club hing. (Ben wel nog altijd kwaad op mezelf, had iets rustiger moeten mixen)
Mijn set dan toch maar afgesloten met wat uplifting werk en Fire ging daarna lekker in deze stijl verder met massa's nieuwe banshee producten en een leger goede trance platen. (Begon ondertussen effe met de lichten te spelen hoewel ik er niks van ken, maar ze stonden al de ganse avond op dezelfde bewegingen in dezelfde kleuren :s)
Rond 3h30 mocht Jordan Waeles niet meer beginnen (echt erg :() en draaide er één of andere resident enkele zwarte schijven me een doorsnede van 12"... voor de muren, want de keet was al leeg gelopen ondertussen.
Richting auto gekropen en sinds dan weet ik niks meer... tot ik deze middag wakker werd :D
Leuk avondje gehad, met een toffe groep BeTA's, bedankt aan de mensen die er waren en mega thanx aan Oester en Tilt voor deze top quality party! :)

playlist FredNova (in willekeurige volgorde):

Steve Lawler - Out at night
Oliver Moldan - Beauty in LA (main mix)
Bart Van Wissen - A better way
Mitch Wells ft Nica Ionz - Where I (Chris & Kai vs Levin vocal mix)
Seragaki - Ryukyu underground (Junkie XL remix)
Blue Haze - Spacious
Dousk - Pa dida
Michael Burns - Forwards
Dave Swayze - Last flight to Paris
Ridgewalkers ft El - Find (Andy Moor remix)
Andain - Beautiful things (Josh Gabriel Remix)
Perry O'Neil - Waveforce
Remy & Roland Klinkenberg - Till ya Drop
Dj Tiësto - Breda 8PM (Dj Montana Edit)
Passive Resistance - Praiseworthy tunes (Hoipolloi mix)
Michel De Hey vs Secret Cinema - Another sweater
Armin vs Mike - Intruder
Danjo & Rob Styles - Duende (Signum remix)
Primer - Everlast
David Forbes - Answers
Rapid Eye - Circa Forever (R.E.mix)
Albert Vorne - A leaden day (Mike remix)

Zehra al wakker? (voor pics en filmkes) :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium