|
|
| pooley |
Ist al?
Volk?
sfeer?
dansen of niet? :) |
|
|
| JediD4M |
^heb zowel muziekaal als sfeervol een bangelijk nachtje gehad.. maar ja daar is voor mij niet zoveel voor nodig, als de muziek men ding is is er al 60% geslaagt.
Mijn review zit al in men hoofdje.. maar ga er pas vanavond werk van maken .. eerst nog gaan werken tot 19u |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Ik zou graag komen maar elke week uitgaan is te veel. Dit jaar ga ik nie meer uit!!!
;) |
mijn portefeuille begint het ook al te voelen, laatste paar weken zijn zwaar geweest :nervous:
anyway, wat betreft gisteren.. deed me een beetje denken aan de BeTA-party. weinig volk, maar gezellig sfeertje. J draaide idd goed.. voor het eerst Dave Swayze - Oregona gehoord, en die beviel me heel erg. Fred Nova was ook heel sterk bezig (zowaar Dave Swayze - Last Flight to Paris :eyes: ) tot hij idd harder moest gaan draaien... was ff aanpassen, hehe.. dan was Jurgen aan de beurt. vond hem ook erg sterk.. veel Bonzai waaronder een paar nieuwe promo's: DJ Fire - Medieval (mengeling tussen Jetlag en Religion, heerlijke plaat), Fire & Ice - Let There Be Light (Primer Remix) en nog een gloednieuwe Fire & Ice (de opvolger van Let There Be Light; die wordt groot!). rond half 4 kwamen ze ons dan zeggen dat ze gingen sluiten :eek: was ik totaal niet op voorzien, hehe.. gelukkig was op de markt nog een cafeetje open (hoewel, -tje... die was groter dan The Factory :p ). sorry dat je niet naar huis kon because of me Jack :o
PLUS
- muziek: eindelijk nog es een echte trance fuif in België
- BeTA party ppl
MUZIKALE HOOGTEPUNTEN
- DJ Fire-Jetlag
- Dave Swayze-Last Flight to Paris
MIN
- weinig volk (al een geluk dat er een kleine BeTA-delegatie was, want anders :nervous: ) |
|
|
| pooley |
| Hoeveel affiches had ge geplakt? Hoeveel zitten flyeren? vvk ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik zal ook maar een reviewke maken zeker? :)
Gisteren tegen 19u met Zehra en Xilver richting Aalst getrokken, waar we een uurtje later werden opgewacht door Jack, die ons meteen meetroonde naar zijn stamcafé, de Paddy's. Daar zaten Jedi en DJ LPG ook al, en een beetje later kwam ook Tor opdagen. Na enkele Carlsbergjes vertrokken we richting The Factory. Die lag midden in het historisch centrum van Aalst, maar wel ergens in een donker steegje. Het viel meteen op dat het een gezellige kleine club was, ideaal voor een feestje zoals dit! Tegen 22u kon ik beginnen met mijn set, en ik had er best zin in. Het materiaal was wel niet echt hoogstaand (monitor die meer kraakte dan muziek weergeven, voorhistorisch mengpaneel met slechte contacten en een toonregeling die bijna vastgeroest zat), maar het ging toch wel redelijk vlotjes. Veel volk kwam er echter nog niet opdagen, gelukkig was er - weeral - een bende Beta's die mij steunden en feedback gaven! :D Er was wel ene die constant Traffic zat aan te vragen, maar die werd zwaar genegeerd! :p
Na mijn proggy set was het de beurt aan Fred die verder ging op mijn elan met lekkere prog plaatjes! Dit bleek echter niet echt aan te slaan bij het weinige volk dat aanwezig was (wel bij de Beta's natuurlijk ;) ), dus Fred werd gevraagd om wat harder te spelen. Dat deed hij dan ook, en het volk kwam inderdaad wat meer in beweging (sommigen dansten, anderen hielden het bij andere beweging, hé Jack :p). Hij sloot zijn set dan af met 2 fantastisch lekkere platen (Rapid Eye - Circa forver (Rapid Eye remix) en Albert Vorne - A leaden way (M.I.K.E. remix)), en dan was het de beurt aan Dj Fire. Die begon meteen met Push - R.E.S.P.E.C.T. (Club mix), en de toon was gezet voor een sublieme set! Een zalige mengeling van trance en progressive, veel eigen producties en vooral die typische maar oh zo zalige Bonzai-sound! Technisch was hij ook heel sterk, en ik ben er nu helemaal van overtuigd dat Jurgen veel meer bookings en faam verdient dan hij nu krijgt! Spijtig genoeg begon tegen 3u de club al leeg te lopen, en de eigenaars maakten ook duidelijk dat het feestje niet meer lang mocht duren. Pech voor Jordan Waeles, die normaal na Fire had moeten spelen. Hij was met enkele vrienden helemaal vanuit Wallonië gekomen, en dan toch niet mogen draaien, echt jammer voor hen! Vooral dan omdat er na Fire opeens een andere Dj achter de decks ging staan en overnam met marginale Johnny-muziek. Blijkbaar was het een resident daar die nog moest draaien voor "de locals"...:rolleyes:
Vreemde zet van The Factory, en daarmee was onze goesting om nog te blijven al helemaal over! Dan maar terug huiswaarts gekeerd met gemengde gevoelens. Nu was er eens een vet trance-feestje in België, op een mooie locatie en helemaal niet duur, en dan komt er weer bijna geen volk op af. Trance is echt dood in België, en het blijkt maar weer dat de sfeer in nederland toch zooooooo veel beter is...
Anyway, toch bedankt aan alle aanwezige Beta's voor de support en de fun daarna. Ook bedankt aan de Dj's voor een avondje zalige muziek! Echt, het was al en tijdje geleden dat ik nog zo veel goeie muziek op 1 avond heb gehoord! :crazy:
Ook bedankt aan Oester en Tilt om zo'n feestje te willen organiseren. Echt jammer dat het niet echt veel succes heeft gekend, maar dat is zeker jullie schuld niet! :)
Nog for those who care, de tracklists:
Jasper
1. Kosmas Epsilon: Shame
2. Kaan Duzarat: Organic intellectual (Original mix)
3. Quivver: These are the days (Vocal mix)
4. Murat Uncuoglu: Azize
5. Echotek: The other zone (Moshic remix)
6. Mic Burns: See me fall (Matthew Dekay vs Proluctors trousy mix)
7. Madoka: Inhale
8. Dave Swayze: Oregona
9. Spooky: Belong (Sasha remix)
10. Marris: Egarnical
11. Jaytech: Music 101 (Flash Brothers remix)
12. Viton & Stel: Wooden swordz (Kosmas Epsilon remix)
13. Blue Haze: Into nothing (Bill Hamel's last time for 9 voc)
14. Chris Salt: Dub sonar (Luke Chable remix)
15. Perry O'Neil: Arise
FredNova
Zal hij zelf wel willen invullen zeker? :)
DJ Fire
In random order:
Push: R.E.S.P.E.C.T. (Club mix)
Plastic Boy: Twixt 2004
Active Sight: Tears of joy
Randy Katana: In silence (Txitxarro remix)
Fire & Ice: Para siempre
Signum: The timelord (Original mix)
Airwave: Boredom
Dj Fire: Religion
Dj Fire: Jetlag
Dj Fire: Medieval (Weeral een bom van een plaat! :eyes: )
Primer: Everlast
Scott Bond vs Solar Stone: Red line highway
Icone: Astra (BETA power! :D )
Filterheadz: Yimanya
En dan nog die nieuwe Fire & Ice plaatjes die Tor al heeft genoemd en een paar ID's |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|