return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST

Dj LPG
Lolz, ik kom dus ook af, maar rond 8u... Jack ik bel je dan wel eh:p Maar ze gaan in de factory idd nie teveel volk hebben als je enkel prog draait... Aangezien de gemiddelde leeftijd daar op 15-16jaar ligt (toch allesinds nog de laatste keer dat ik daar ben binnen geweest) en het muziekgenre wel eens afwijkt naar het Dj Kicken niveau, zouden we wel eens veel plaats kunnen hebben als je niet iets commercieler gaat:D
FredNova
ik heb echt niks commercieel mee, er is duidelijk gevraagd trance en progressive :D
Dj LPG
mij geen probleem hoor:D
JediD4M
quote:
Originally posted by Dj LPG
Aangezien de gemiddelde leeftijd daar op 15-16jaar ligt (toch allesinds nog de laatste keer dat ik daar ben binnen geweest) en het muziekgenre wel eens afwijkt naar het Dj Kicken niveau,

ja daar dwarrelt soms eens volk van de promille binnen dat daar niet ver af is en daar is DJ Kicken een bom :D
Pumaz
Ik hoopte dat het daar nu beter was, maar blijkbaar niet. Ik ben wel al in 4 jaar of zo niet meer naar ginder gegaan, zoals je zegt het zijn meestal 16-jarigen die daar zitten. Maar ja zoals Fred zegt is het bedoeling een prog -en trancefeestje te worden, dus mogen ze ni klagen :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium