|
|
| FredNova |
| bakken gevuld met makkelijk verteerbare prog en vettige trance :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Jack, weet nog te zeggen waar om 19u30, plz |
Wel, dat hangt af van hoe de anderen in Aalst geraken, ik dacht dat de meesten de trein gingen nemen en dus dacht ik het station (die grote opening om naar de sporen te gaan) maar nu is het niet zeker hoe J en Z komen, en als ze met de auto zijn is het niet makkelijk parkeren aan het stationsplein. Daarmee dacht ik af te wachten tot ik weet hoe zij komen, want zij en uzelf zijn normaal de eersten die toekomen (anderen komen wat later zoals je leest). |
|
|
| FredNova |
ik moet werken en kan echt ni vroeger als 22h daar zijn
pumaz => geen stress krijgen he, we (vooral Jasper dan) zullen wel prog beginnen vanavond, maar moeten toegankelijk blijven :toothless |
|
|
| Pumaz |
Geen stress, ik heb al met Jasper erover gesproken en ik weet al een paar tracks die hij wil spelen en ik moet toegeven dat het er zeer goed uitziet :)
Maar ja, langs de andere kant besef ik ook wel dat jullie er niet zijn om enkel voor mij te spelen en dus voor het publiek in het algemeen vrij toegankelijk ga moeten spelen, het gewoonlijk volk van The Factory kent prog totaal niet dus echt diep kunnen jullie niet gaan (Jasper een beetje meer als u wel omdat hij begint).
Zolang ik niet meer dan 3 Probspot producties hoor ben ik content, dan hou ik me wel even met iets anders bezig :p |
|
|
| FredNova |
*Fred maakt zen halve bak met Probspot producties leeg* j/k :)
nee, er zullen wel Probspotz en een heel leger EE gespeeld worden.
ik heb ook al een idee wat ik wil spelen, allee als Jasper ze al niet allemaal draait :p dunno
maar we hebben genoeg mee :) en maken er wel een feestje van, hopelijk vallen de tt's en het mengpaneel wat mee (mijn grootste schrik meestal) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|