|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
J aangezien je opent kun je lekker diep beginnen voor mij :p
Please *angelface*
|
Ik zal redelijk diep beginnen, maar ik heb "slechts" 1u45 om op te bouwen naar wat toegankelijkere muziek, dus kga echt niet overdrijven! Maar er zijn al wel een paar plaatjes die ik zeker ga draaien, and I know you'll like 'em! ;) :p
En gewoon bier in de pub zou wel fijn zijn...kga een stuk of 2 pintjes nodig hebben om lekker relaxed te beginnen draaien, maar Guinnes vind ik echt niet te zuipen... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Guinnes vind ik echt niet te zuipen... |
It's an acquired taste :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Tis idd een kwestie van smaak! Ik drink graag streekbieren, maar Guinnes ging er bij mij echt niet in, veel te bitter. Dan heb ik veel liever een Gauloise...*likt lippen* |
|
|
| Pumaz |
| Als we in Paddy's zijn raad ik eventuele whiskey liefhebbers echt eens aan Ierse whiskey uit te proberen, het wordt op een andere manier gemaakt dan Scotch of Amerikaanse whiskey en heeft een veel betere smaak imo :) |
|
|
| TOR |
whiskey is niet echt mijn ding.. tenzij in cola, hehe
ik hou het gewoon bij Carlsberg denk ik.. dan kom ik geen rare dingen tegen... behalve als ik er teveel van op heb natuurlijk. maar we gaan voor de muziek, dus ik hou me in ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|