|
|
| Snakebyte |
Fan...åkte upp till stockholm i torsdags för att mixa en platta. O i går så pang kom det...ont i halsen, frossa, feber, yrsel, grym smärta i en ryggmuskel, förmodligen muskelinflammation av förkylningen. Fyfan, jag trivs inte alls.
Nån mer som är sjuk så kan vi tycka synd om varandra? :D :eyespop: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Fan...åkte upp till stockholm i torsdags för att mixa en platta. O i går så pang kom det...ont i halsen, frossa, feber, yrsel, grym smärta i en ryggmuskel, förmodligen muskelinflammation av förkylningen. Fyfan, jag trivs inte alls.
Nån mer som är sjuk så kan vi tycka synd om varandra? :D :eyespop: |
jag mår inte heller så bra.
Beror mest på att jag jobbade utomhus idag.. i regn och rusk! |
|
|
| ScuL |
| Jag är rätt sensitivt för förkyllningar osv men jag mår fortfarande bra... *hush* |
|
|
| CJ InterCity |
| jag mår så bra man bara kan:D bortsett från att glasögonen gick sönder häromdan så nu behöver jag nästan en ledhund:toothless |
|
|
| Gate 42 |
Har varit hemma från jobbet i en vecka nu. Haft det du beskriver Feber osv. Men istället för muskelvärk så har jag haft nå skit i magen (no !), spruning fram och tillbaks till farbror porslin i ett par dar. Det gick över (peppar peppar ta i trä) i lördags eftermiddag och nu har jag bara hosta, snor och de vanliga förkylningssymptomen kvar.
Så nu är det tillbaks till jobbet och ut i kylan och springa runt! JIPPIE! Lär väl få ligga hemma snart igen känns det som. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|