|
20 november 2004: Highlite IV, Kortrijk
|
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Zehra
goeie opleiding gehad :disbelief |
"You have done well, young padawan" |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nice to hear mannen, merci voor de support :) Ik vond 't echt gezellig, zeker op 't einde! |
*in schoonheid eindigen* zoals ze zeggen!
Btw: effe reclame maken: TCX live op Coolcast -> Odyssey: elke woensdag tussen 21.00 & 22.00.
Pheatus vs Moondust ook live op coolcast elke dinsdag-avond tss 6-8, maar daar draaien we wat van alles (dance natuurlijk). |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Zehra
goeie opleiding gehad :disbelief |
wOOt :haha: :tongue3
Jammer dat je er niet was hé! |
|
|
| _Jedi |
^review vanavond schrijven .. zit al de ganse middag in een chill out afterfase .. met muziek alla =
"Afterburn Act 1, The Mackenzie Featuring DJ Marko, DJ Kalpa & Marino Stephano Stuff .. "
Kan alleen nu al zeggen TCX best of Trance Room, niet omdat ik hem ken, tis gewoon zo.
Pheatus je was ook wel goed hoor, bewijs = kheb nog een smske gestuurd naar Tom als je bezig waart nog voor ik u had ontmoet, maar kvond je maat 'Moondust' soms nogal veel groove spelen ..
Hoewel dat ik sommige nummers ervan ook graag hoor, maar toen ik binnenkwam speelden jullie 'Persistance Of Vision Featuring Joachim J - Sanctuary' .. en dat was ideaal voor mij als ik ergens fris binnekom, gaf meteen een dark-trance feeling... |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by _Jedi
^review vanavond schrijven .. zit al de ganse middag in een chill out afterfase .. met muziek alla =
"Afterburn Act 1, The Mackenzie Featuring DJ Marko, DJ Kalpa & Marino Stephano Stuff .. "
Kan alleen nu al zeggen TCX best of Trance Room, niet omdat ik hem ken, tis gewoon zo.
Pheatus je was ook wel goed hoor, bewijs = kheb nog een smske gestuurd naar Tom als je bezig waart nog voor ik u had ontmoet, maar kvond je maat 'Moondust' soms nogal veel groove spelen ..
Hoewel dat ik sommige nummers ervan ook graag hoor, maar toen ik binnenkwam speelden jullie 'Persistance Of Vision Featuring Joachim J - Sanctuary' .. en dat was ideaal voor mij als ik ergens fris binnekom, gaf meteen een dark-trance feeling... |
Thanks :toocool: ! En zeggen dat ik gedraaid heb met men DJ Console en m'n laptop. Kweet dat Moondust wat meer groove draait, maar da's zijn keuze. Hij draait vooral in een danscafé waar ik veronderstel niet zodanig veel trance gespeelt wordt. Nouja... TCX owned the evening... manman zo jammer dat gedaan was :tongue2
btw: Jedi, al gestopt met dansen? :p
Greetz |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|