|
20 november 2004: Highlite IV, Kortrijk
|
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Xilver,
gisteren flyerke op de 'shuttle' gevonden van Highlite IV.
zit nog tussen 2 vuren voor die avond .. :conf:
Special T of Highlite IV ... |
Allez jong, toch ni moeilijk ;) |
|
|
| Xilver |
Zo zo, dat was mooi. Volgens Ronald waren er 1300 bezoekers in totaal, en hij heeft al gezegd dat er volgend jaar een grotere trance room komt :)
Ik heb me super geamuseerd, en het publiek leek m'n muziekkeuze ook te appreciëren. Weinig mensen langs de kant, velen in 't midden aan het dansen.
Khad zelf wel wat bedenkingen bij m'n mixen af en toe, maar de foutjes vielen niet op op zo'n groot soundsystem, apparently :) The people were happy, and so was I. Na m'n set nog een paar felicitaties gehad, Highlite was meer dan geslaagd voor mij :) |
|
|
| Hydra |
| Ik ben sprakeloos... |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Xilver
Zo zo, dat was mooi. Volgens Ronald waren er 1300 bezoekers in totaal, en hij heeft al gezegd dat er volgend jaar een grotere trance room komt :)
Ik heb me super geamuseerd, en het publiek leek m'n muziekkeuze ook te appreciëren. Weinig mensen langs de kant, velen in 't midden aan het dansen.
Khad zelf wel wat bedenkingen bij m'n mixen af en toe, maar de foutjes vielen niet op op zo'n groot soundsystem, apparently :) The people were happy, and so was I. Na m'n set nog een paar felicitaties gehad, Highlite was meer dan geslaagd voor mij :) |
Hoi...
TWAS mega feestje! Zou idd zalig zijn om volgend jaar de trance room wat te vergroten. En eventueel elof ofzo uitnodigen :thepirate :happy2: :tongue3 en natuurlijk TCX hé! Dude, ge waart super. Ik zal nog lang moeten oefenen voor ik zo'n mega setje in mekaar krijg! Kheb ook super goed commentaar gekregen (was m'n eerste gig), en dat doet echt wel deugd! TCX, ge zult het nog ver schoppen! Keep the MIKE spirit alive (grote fan veronderstel ik? :p)
Cya laterzz...
Pheatus
btw: BEta's -> coole kerels! |
|
|
| Hydra |
| ja tcx ge waart echt zalig. Foutjes gemaakt zegt ge? Niks van gehoord... gaat ook moeilijk als ge in trance zijt eh ;) en de MIKE special was super! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|