|
|
| FUSyke |
Hallo,
Ik moet dit schooljaar met mijn klas een studieproject maken. We zouden dan gedurende een week een studie maken rond een bepaald onderwerp dat met het psychische heeft te maken. Het onderwerp is: Kinderen die het slachtoffer zijn geworden van misbruik, geweld, verslaving, thuisloos, ... Voor dit studieproject hebben we natuurlijk centjes nodig en daarom moeten we allemaal zaken organiseren om geld bij elkaar te sprokkelen. We zouden een (studenten)fuif organiseren. De fuif zou plaatsvinden in februari; de juiste datum moet nog vastgelegt worden.
Mijn vraag is nu naar jullie toe:
* Ik heb mijn oog al laten vallen op 3 zalen in Gent: Twieoo, De Rector en Pi-nuts. Eventueel nog andere goede adressen van plaatjes in Gent waar fuiven kunnen worden georganiseerd.
* Wat komt er allemaal kijken bij het organiseren van een fuif?
* Met wat moet je allemaal rekening houden? Sabam enzo ...
* Wat hield het organiseren van de BETA-party allemaal in? Wat was het kostenplaatje daar van?
* Wat zijn de prijzen van installaties, dj,'s?
* Adressen voor installaties.
* ... Echt alle info is welkom.
Zouden er hier dj's zich geroepen voelen om te komen draaien op onze fuif? (Gratis of eventueel tegen een kleine vergoeding)
Alvast bedankt voor de info! |
|
|
| Nabistai |
- Genoeg volk voorzien voor de organisatie (met 15 man kom je NIET toe. Voor drank moet je al continu 5-6 man achter de bar hebben. Het best maak je shiften van 2 uur ofzo en dan effe afwisselen (anders wordt je echt gek:)) Daarnaast ook nog security, tappen, ingang ect. Zeker ook mensen in de buurt houden die kennis hebben van EHBO en muziekinstallaties.
Let er vooral op dat je security een beetje degelijk is, anders KAN het ontaarden (ik heb al situaties geweten waar de security op klanten wou slaan).
- Genoeg drank voorzien (serieus, niks is zo belachelijk als zonder drank komen te zitten). Zorg ook voor een deftige tapinstallatie (NIET zoals op AiB dus :p ).
- goede lichtinstallatie brengt ALTIJD veel sfeer. Vaak compenseert het zelfs voor slechte muziek.
- Zie dat de zaal gevuld is, een halflege zaal = geen sfeer (schat dus goed het aantal verwachtte mensen).
Voor de rest: zalen, installaties ect. kan je overla vinden natuurlijk en prijzen varieren ook overal. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nabistai
- Genoeg drank voorzien (serieus, niks is zo belachelijk als zonder drank komen te zitten). Zorg ook voor een deftige tapinstallatie (NIET zoals op AiB dus :p ).
|
Of je kan ook gewoon een zaal vinden mét tapinstallatie en mensen van de zaal zelf die heel de avond tappen, afwassen en dergelijke. Bespaart je veel werk en medewerkers, maar dan moet je wel zien dat je toch probeert om een goede procent op de drank te krijgen, anders win je er niks aan...
Als het feestje van omvang natuurlijk niet te groot is kan je alles makkelijk zelf in de hand houden, maar vanaf je honderden mensen verwacht kan je best bepaalde dingen uit handen geven... |
|
|
| FUSyke |
| Ik heb naar 2 zalen een mailtje verstuurd om wat info te vragen. Ze zijn voorzien van een eigen tap enzo. De installatie kan je vinden op http://www.fuifzaal.be/ Heb hier niet zoveel verstand van; kan je hier iets meedoen? In het zaaltje kan er een man of 350. |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Die installatie is méér dan goed genoeg hoor! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|