return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 
Innercity - Welcome To Las Vegas - RAI Amsterdam 18-12-2004

Kaidreas
quote:
Originally posted by Xilver
Voor ons is het wa tegengeslagen, maar dat heeft niks met het feest te maken. En met alle chaos zijn we Dries z'n camera vergeten in de bus, dus we hebben ook geen foto's kunnen nemen, behalve op de bus.

mmmmmz ja chaos.
anyways.. qua foto's van op de bus was het ook nie echt vet, enige rare foto's

wel 1tje van een serieus knap vrouwke (in mijn mening)
en nog een filmke ----> dat echt wel te weird is, het begint met 2 gasten da beginnen te kussen, en daarna nog een discussie over tom zijn leeftijd... wtf was daar allemaal gebeurd :conf:
anyways ik heb wel leuke foto's gemaakt met men gism van gabriel en dresden, en die trancehall was echt wel fijn verlicht vond ik
Xilver
quote:
Originally posted by Kaidreas
wtf was daar allemaal gebeurd :conf:

word :p
xcape
Ik vond het weer een zeer geslaagd feesje. Eerste positief punt vond ik dat je vanuit de main hall gewoon terug kon naar de trance techno en harddance zonder de hele tour te moeten maken zoals vorig jaar. Over het algemeen vielen alle dj's reuze mee, vooral ferry en gabriel en dresden. (freezel nog ff gezien voor de dj booth) Deze laatste 2 brachten hun superlekkere set met veel enthousiasme. Van rank 1 had ik toch meer verwacht na hun spetterend optreden op trance energy verleden jaar. Heb het over het algemeen weer heel goed naar mn zin gehad.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium