|
|
| montana |
| jag var på det dreamhack en gång, upplevelsen var överhypad, men det var najs |
|
|
| JayBee |
| lan är nice. fast det är jobbigt att klonka omkring med datorn och jag pallar alldrig plugga i alla sladdar när jag kommer hem så det får nog inte blir mer lan för mig :) |
|
|
| ScuL |
jag har varit på flera stora LAN. även världsmästerskap i Quake 3 (CPL) när det var i Holland. den största var 1600 personer tror jag.
kul att se så många resa ner från hela världen bara för att spela :) |
|
|
| Hauken |
Dreamhack hyser 5000 personer i år ;)
Men något åka blir det inte. Har varit där 2ggr sist för 2 år sen tror jag, men sen man fick eget bredband kändes det meningslös att åka dit med två splitternya HD's bara för att tanka spel, film, musik osv för ett år.. :P Nu kan man tanka hemma :) Och jag spelar inga spel just... |
|
|
| Dioxys |
allright, var där förra året också :) är ju som sagt en annorlunda upplevelse å knappt se någon utav det andra könet på 4dagar :)
och vad det nu medför.. :rolleyes:
jag själv åker ju dit för å fylla hdd'n och lira lite. att man även slipper gå i skolan är rätt schysst :rolleyes: var även med i en utav musiktävlingarna som hålls varje vinter, förra året... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|