return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
5-HTP _B6 iets voor jou?
View this Thread in Original format
esoterist
5-HTP is een voedingssuplement, dat in staat is de natuurlijke serotonine-concentratie in de hersenen te verhogen. Serotonine is een neurotransmitter, belangrijk voor o.a. een goed humeur en heeft een, rustgevende werking. Een tekort aan serotonine is gerelateerd aan depressie en lusteloosheid. Wanneer je XTC hebt gebruikt, dan is dit serotine gehalte aanzienlijk lager dan normaal en kan 5-HTP Serotonic, hypericine, de werkzame stof uit St. Janskruid, bekend om zijn anti-depressieve werking, dit aanmaak proces versnellen.

Dit middel wordt veel gebruikt door XTC slikkers. Dit omdat XTC serotine afbreekt. Daardoor voelt de gebruiker zich vaak dipperig en extreem moe. Het gebruik van 5-HTP zorgt ervoor dat het serotine gehalte weer snel aangevuld wordt.

Een tip voor de XTC gebruiker:

Neem een week voor het gebruik van XTC elke avond voor het slapen gaan 1 of 2 5-HTP capsulus. Dit zorgt ervoor dat je het euforische gevoel weer optimaal voelt! Sommige gebruikers ervaarden zelfs zo'n heftig gevoel dat het weer net als de 1e keer was!
Optimus Trance
vertel me eerst waar je dit ken kopen:D:D:D
New Wave
Bij de dichtstbijzijnde Apotheek of Smart Shop I quess :cool:
Miss Proximus
Dit is dus heel raar, want mijn vader heeft een lange geschiedenis van oog-problemen (waar ik verder niet over in detail treedt) en na vele lichte, natuurlijke behandelingen was hij overgestapt op serotonine-remmende pillen. Pillen dus, die de aanmaak van serotonine remmen, omdat, zo zeiden de dokters, je veel meer onderhevig bent aan stress als je genoeg serotonine hebt, en zijn oogproblemen woren onder andere gerelateerd aan stress. Hij heeft ze 1 x geslikt maar heeft 3 dagen hoofdpijn gehad + overgegeven.
Maar ja, wat ik dus wil zeggen: bij al die XTC adviesbureau's zegt men: "een tekort aan serotonine levert extra stress en depressies etc op..."
Maar de dokters van mijn vader zeggen: "een tekort aan serotonine levert minder stress en depressies op"

Is dit raar of is dit raar????

Ennu...lui......dat verhaaltje klinkt een beetje als een Tell Sell advertentie....oppassen dus :)
Bellie
Die werkt dus wel degelijk!!
wij hebben paar weken geleden zo een potje 5-HTP capsules gehaald.En het zorgt er dus echt wel voor dat je weer helemaal wappie bent.Maar om elke dag 1 te nemen is wat overdreven.Gewoon 4 uur van te voren 1tje nemen.p'tje daarna en OMG daar ga je weer.En als je klaar bent met feesten weer 1 nemen dan ben je de volgende dag echt veeeeeel minder rot dan normaal.

wij hadden het bij een smartshop gehaald voor fl40,- en er zaten er 20 in.

GREETZ!!
M5
lijkt me het begin van het einde als je dat gaat gebruiken maarja.....
Bellie
die roelt echt wel dus.heb het nu een paar keer genomen na feesten en het werkt echt.voel me niet meer zo leeg en kapot als ik wakker wordt..
lang leve 5-htp :)

GREETZ!!
Henkie_henk
Dude dis toch fat!

ALs je serotine helemaal op is.. dan voel je je toch zo fokking verknaakt? heb zelfs "gehoord".. dat mensen zich zo verrot voelde.. dat ze na hun happy happy joy joy uurtjes weinig tot geen stuff meer in hun hersentjes hadden (das de serotine d8 ik) die je happy laat voelen.. dat ze dus zelfmoord pleegden.. maarja dat zijn hoogstwaarschijnlijk ook de ik ken me grenzen mensen..

ach ja ik vin 5-htp.. wel lache (k d8 eerst dat t een printer was ofzow trouwes :D)
Flippe
Dit kan zeker we handig zijn ja, maar aangezien ik geen XTC slik heb k het niet hard nodig :)
michiel
wat je ook kan doen is luisteren naar de lyrics van junkie xl - zerotonine
kom je ook een hoop te weten

later

michiel

Partyhardy!
"Mood Doctor", (met als ondertitel "your stress destructor") zo heet het pilletje waar dus dat 5 HTP in zit.
Ik had het wel eens zien liggen bij de smartshop maar nog nooit genomen maar na de positieve reacties van Bellie ;) wilde ik het toch wel eens proberen en ben meteen naar de Sirius-smartshop gerend :D en heb een "test"-zakje gekocht, zaten er 4 in.
Ben toen met een paar maten (die nog suf waren van TE) van me gaan kolonisten (kent iemand dat super toffe bordspel trouwens? :) ) en hadden allemaal zo'n pilletje op en of het nou aan die pillen lag of aan weet ik wat veel maar we hebben echt aan een stuk dubbel gelegen om niks :D en toen de beats door de kamer stampten kon ook niemand meer stil blijven zitten :p
Mijn conclusie dus; het werkt idd redelijk goed en ik had ook wat navraag gedaan daar in de smartshop en daar vertelden ze mij ook idd dat wanneer je zo'n pilletje vlak voor XTC inneemt dat dan het effect beter merkbaar is :D Wel hadden ze het overigens over grotere hoeveelheden, je kon er volgens hun beter 4 naarbinnen werken maar goed ik ben benieuwd voor de volgende party! :)
delstar
im sorry but i can't read dutch

but i can tell you that 5-hydroxy-tryptophan (5-htp) is a natural supplement that helps balance seratonin levels in the brain

basically....a night after ecstacy and this product will help you out the next day :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement