return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Nån som e haj på Hörlurar?

InoX
Har haft ett par sennheizer hd212pro ett tag nu och har varit jättenöjd, dom är täta som fan och man hör inget från omvärlden, å dom hör inget från mig. Men så tänkte jag att jag skulle köpa ett par nya sennheizer lurar och såg en del som rekomenderade hd515, dom kosta ju 800 spänn, men jag tänkte att om dom e så dyra så måste dom ju va gudomliga. Men dessa var ju lite sådär.. dom satt skönare, dom var lite större, men man hörde allt som hände i rummet omkring mig, och lurarna var väldigt lyhörda. Basen var oxå rätt kass tyckte jag. Inte alls samma djup som i hd212pro.

Men vad tycker ni jag nu ska köpa? Har fått för mig att sennheizer e bra, men jag testar gärna nått annat. Täta ska dom va, man ska inte höra nått från tjejjen eller tvn i bakgrunden :P sen ska det va sjukt bra ljud. å kvalitet. dom får kosta vad som helst
InoX
kom igen göbbar å flicker, har ni niga hörlurar som ni e nöjda med?
CJ InterCity
jag har ett par Philips *nånting* som jag fick på köpet till en freestyle :toothless sitter bra på öronen, låter bra oxå, men inget att ha när man ska mixa :rolleyes:
ScuL
jag kan snacka om DJ hörlurar men de ska du troligtvis inte använda på gatan osv :p
mr_fisken
Dom mest prisvärda lurarna är Sennheiser HD 25 SP (1400kr).
Dom stänger ute allt ljud som är runt omkring, har en väldigt djup och fin bas men inte så det tar över för mycket och låter illa.
Dom sitter jättefint, får inte ont i öronen även om jag har dom på mig i 4h. Bra också att man kan byta ut delar ifall något går sönder i stället för att lämna in eller köpa ett par helt nya.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden