return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
For Amusement Only

Jasperovitsj
Stel anders eens iets concreet voor? Dagje op stap met iedereen die wil naar iets wat geen r**t te maken heeft met trance ofzo? OF gewoon een terrasje doen ergens? :)
TOR
quote:
Originally posted by Zehra
alleen te vragen welk liedje het is op een party of zeggen 'wablieft?' als je ze weer nie kan verstaan... :)

dat is de reden waarom ik niet zoveel moeite doe op een feest, omdat je elkaar toch maar half begrijpt en uiteindelijk ga je voor de muziek.
Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas neen, da begrijp ik goed, en da verlang ik ook nie. maar ik heb het ook niet over de mensen van antwerpen alleen, en ik heb ook geen goesting om iedereen elke week te moeten zien, en daar heeft de rest evenmin goesting in. maar kweet nie misschien ben ik het gewoon die zich enorm hecht aan bepaalde waarden.

neem nu ons als voorbeeld eagle. (de naam al bv) ik noem u eagle omdat ik geen enkele clue heb op het moment hoedat ge werkelijk heet. owkee iedereen bij zen echte naam noemen, maar simpel is da nie als ge iemand maar 2 keer in het echte leven hebt gezien. Op dancevalley bv ik heb u daar gezien, en ik weet zelf nog nie eens wat we hebben gezegd, gewoon dat feit. zou het niet leuker zijn moest ik volgende keer naar u afkomen en vragen... jow gast hoe ist? en opt school/ werk. en hoe is het nu af gelopen met die griet dat ge zag zitten. en de u moeder en u vader allemaal goei?

voorbeeld 2. beta party... het begin allemaal redelijk kalm want eigenlijk kennen we elkaar van haar noch pluim. later aan de bbq. ik zie het nog zo voor me. allemaal (alle bouyant, pooley, johan en kevin toch als ik me niet vergis) lekker aan het relaxen en is wat gewoontjes babbelen en fratsen maken. da vond ik nu gezellig, en wa meer betekenis hebben dan die doorgaanse party-talk.

mmmmz, misschien denk ik er gewoon wat te hard op na.

awel dedju ge slaagt nu is de nagel op de kop nondedieu, altijd da gezever over diee muziek is ook altijd ni da zenne,ge moet is over iet anders kunne klappe ook vinnek , alle ge kent da wel zo wa vettige klap daar zenk altijd voor te vinne :D

Mja ik ken u ook ni zenne,ma ik zen dan oke ni direct de man om met iedereen en alleman direct beginne te klappe. Buite ne Yo tegen u op Dance Valley da wast peisk :nervous: .

Mja normaal moet da met manne van antwepren beter gaan. Keb zo paar nief copains sinds jaar of 2 die in de lukke zen klas zate, die manne kome ook van antwerp (alle mechelen). Altijd wel leute met die manne van de province antwerpen, over alles en nog wa zeveren, zuipen a volonté. Kortom de gaste om mee rond te hange
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Eagle`

Mja ik ken u ook ni zenne, buite ne yo peisk dance valley en da wast, mja ik zen ni zo direct de man om met iedereen en alleman direct beginne te klappe

Ik ook niet eigenlijk...

Allé, op een forum is het niet echt moeilijk om tegen Jan en alleman te zeveren, maar vanaf ge die persoon int echt ontmoet is dat toch nog altijd wat vreemd, voor mij toch...

Maar langs de andere kant heb ik dankzij de Beta's wel al enkele hele goeie vrienden gemaakt op korte tijd, en ik zou die eigenlijk ook veel meer willen zien dan ik nu doe eigenlijk...
Dus eigenlijk zie ik jullie initiatief bangelijk goed zitten, count me in - als ik welkom ben! :)
TOR
lol, uit deze discussie komt nog een ouderwetse kaartavond voort, mark my words :stongue:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium