|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
offtopic: excel is boring |
Wat zijt gij voor een voze n00b, excel is vrij boeiend en handig als je een eindeloze reeks grafieken moet maken!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Stop the thread-hijacking!! :whip: :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Stop the thread-hijacking!! :whip: :p |
dicht hé maat :whip: :p :D
Ik heb reeds een waardevole contributie gedaan aan deze thread
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Je wil ons beter gewoon beter leren kennen ipv het eeuwige oppervlakkige van "die kop past bij die muziek"?
Ik heb mezelf toch al vaak afgevraagd:"wie zijn nu die BETA's". En nee ik heb geen zin op jullie allemaal te gaan analyseren, dat is toch mij branche nimeer, hoewel ik het niet kan laten om gedrag te observeren wanneer ik de kans krijg. |
:cool: |
|
|
| Kaidreas |
well to be honest. ik was een beetje op men tenen getrapt door een paar replies. anyways maakt niet uit. ik geef jullie gewoon een kans. en grijp ze of juist niet. maar is het feesten niet dubbel plezant met mensen die ge heel goed kent en waar dat ge iets meer tegen kunt zeggen dan "hallow."/ en "hoeveel posts hebt gij?", "amai dit is een goei liedje"
misschien gebeuren die dingen al wel, maar gaan ze gewoon men neus voorbij??? en indeed rafic ge hebt iets gezegd maar eigenlijk zijn we er niet meer mee. IMO.
:( |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
well to be honest. ik was een beetje op men tenen getrapt door een paar replies. anyways maakt niet uit. ik geef jullie gewoon een kans. en grijp ze of juist niet. maar is het feesten niet dubbel plezant met mensen die ge heel goed kent en waar dat ge iets meer tegen kunt zeggen dan "hallow."/ en "hoeveel posts hebt gij?", "amai dit is een goei liedje"
misschien gebeuren die dingen al wel, maar gaan ze gewoon men neus voorbij??? en indeed rafic ge hebt iets gezegd maar eigenlijk zijn we er niet meer mee. IMO.
:( |
well, je hebt gelijk! grouphug?! :) der zijn ook mensen die ik af en toe irl zie. is wel fun :) tis echt nice om de mensen achter de posts eens int echt te ontmoeten... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|