|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by policerobots
ill try to use as much swedish i know. even if its wrong,who cares? |
this should prove amusing :) tell me about yourself in swedish please!, I beg of you! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
shouldnt we preparty with a small SWETA meetup @ glories place?
like before TC2Year? :)
That was a small and nice roundup .. right? |
Great idéa ! Glorie... how about it ? :D We peoblably won't be as many as for the Kai Tracid party but it will be a small SWETA meetup :) Someone alert Jenny about this... |
|
|
| policerobots |
Yah ok
ill make a fool out of myself in swedish now then...stackars mig...
Jag heter Terry, kommer från Whittier, USA. Whittier är tjugofem-trettiofem minut från downtown los angeles. pratar engelska, kinesiska, och lite svenska. jag svenska inte så bra! alla snälla hjälp ming!
jag bor i jonkoping och studerar svenska bara två månad.
öl i systembolaget så javla dyr, jag inte lik. Tycker Jack Daniels Whiskey alltid! Nummer ett! (faktist, kötbullar är nummer ett!:haha:) okej, hey då!
so did i make a lot of mistakes? |
|
|
| cviper |
öl i systembolaget så javla dyr, |
Kanske det, men jag borde ändå ha tagit det lite lungt ikväll... :wtf:
so did i make a lot of mistakes? |
A few, but it's still quite impressive for 2 months of swedish ;) I know people that have been living in sweden for more than 2 years and yet never have said anything in swedish. |
|
|
| ScuL |
hehe i'm not the expert either since I'm a foreigner myself but
Jag heter Terry, (jag) kommer från Whittier, USA. Whittier ligger tjugofem-trettiofem minuter från downtown los angeles. Jag pratar engelska, kinesiska, och lite svenska. Min svenska är inte så bra! Snälla alla, hjälp mig!
jag bor i jonköping och studerar svenska för bara två månader.
öl i systembolaget är så javla dyr, det gillar jag inte. Jag tycker (altid) om Jack Daniels Whiskey! Nummer ett! (faktist, kötbullar är nummer ett!:haha:) okej, hej då!
|
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|