return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
Work in progress : 4 eigen tracks

TOR
ik heb de indruk dat je teveel compressie gebruikt. daardoor treedt er clipping op, vooral in Zero Sum. de percussie (hats en cymbals vooral) zit vaak ook te luid in de mix.

voor de rest ben ik het eens met Dries, laat bepaalde stukken niet te lang aanslepen...

veel potentie, maar structuur en volume levels vergen nog wat aandacht.
Pumaz
Ik vind Zero Sum het meeste potentie hebben, maar er is wat werk aan...
Sommige percussie-samples zijn veel te stil naar mijn zin bijvoorbeeld, en ik zou er ergens een climax in proberen krijgen :)
Gladius
mja zoals ge wist vond ik ascension altijd al een lekkere plaat en blijft hier imo ook met kop en schouders bovenuit steken. Wetwired & zero sum vind ik beiden niet slecht, maar zoals jack zegt mag er idd een climax of iets dergelijks inzitten.
keep it up!
DeSpErAtOs-X
heb enkel ascension opgezet ... en kmoe zegge, et is goed, maar er kunnen nog verbeteringen aan gebeuren

qua sound zit et overall wel goe, ma de opbouw is ewa langdradig en te weinig afwisseling ...
Xilver
Thx for the comments, kzal er rekening mee houden... Variatie is idd iets waar'k nog neig moet op verbeteren, want het is soms idd erg langdradig.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium