|
|
| Dark Apostle |
| Ik kan dat nu nog niet zeggen evenant ik momenteel mijn zakgeld zit te verdienen bij Quick, maar las ik dagdienst of opening moest hebben kan ik nog steeds 's avonds afkomen |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nog mensen voor wie 16 oktober past voor een Antwerp-meeting, of wordt het gewoon Tom en ik alleen? :p |
Ik zal wel zien wat ik dan van werkuren heb en probeer desnoods alleen 's avonds nog te geraken. |
|
|
| Jasperovitsj |
| We kunnen ook gerust een andere - latere - datum nemen hoor, dit was gewoon maar een voorstel! :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
We kunnen ook gerust een andere - latere - datum nemen hoor, dit was gewoon maar een voorstel! :) |
Bij is het momenteel altijd de twijfel of ik kan of niet kan, desnoods kan ik wel iets fixen in Quick zuh |
|
|
| JediD4M |
:) thx Jasp, ik pas me wel aan hoor wanneer die datum ook is, maar zowiezo word 12 november ook een kleine meeting hé .. al is dat dan weer voor een feestje!
Trouwens ik zit ook met plannen in men gedachten om volgend jaar iets voor de Beta's te doen. ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|