return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Gemini, Wie kan me even adviseren?
View this Thread in Original format
blighty
Hoi iedereen,

Ik ben al ongeveer 10 jaar bezig met dance music, waarbij Trance mijn favoriete stijl is. Een grote droom van mij is het kunnen draaien in een club of op een feest. Ik ben daarom ook van plan om een set aan te schaffen. Ik heb een Gemini dag meegemaakt hier in Nijmegen en ik was op zich wel te spreken over de kwaliteit van de apparatuut. Nu vraag ik me alleen af. Technics tafels zijn circa F1800,- per stuk, de Gemini's circa F800,- De tech's zijn een factor 2,nogiets duurder dan de Gemini's. Wat moet ik doen, ervan uitgaande dat ik toch wel serieus aan de gang wil met het draaien. In feite weet ik het antwoord al: Tech's, maar financieel gezien sta ik er niet zo super voor (zoals de meeste hier ;)) Je geeft toch meer uit dan je denkt,.haha. Is het wijs om twee iets goedkopere Gemini's aan te schaffen met een 3 kanaals Numark mixer en een kwaliteits hoofdtelefoon? Of moet ik voor (2dehandse) Technic's gaan? En waar zou ik eventueel voor eeen redelijke prijs 2dehandse Technic's kunnen krijgen. Ik zou het gaaf vinden als jullie me op weg kunnen helpen. Ik love the scene en ik denk dat ik heel veel lol zal beleven aan de aanschaf van de set.

Greetings,
Blighty
xxl
kijk hier eens:

gathering.tweakers.net

en tik dan "gemini" in de search op het audio video & hifi forum
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement