|
|
| Gaby |
För första gången på ALLVAR kommer Dreams till Stockholm city. Vi inbjuder dig att kolla in något du med all säkerhet inte upplevt tidigare, en för Skandinavien helt unik, mycket påkostad och grym kavalkad i musik, happenings, artisteri, ljud, ljus, dekor och extremt skönt party – Dreams Stureplan, i regi av YO.
Dreams, Stureplan är även releaseparty för Dreams andra CD i samarbete med Universal, ”Dreams second volume”. En skön klubbplatta som mixats av JJ.
Kvällen till ära spelar också ZTV in sitt program Svärje på plats, mitt i Sturecompagniet.
Till Dreams Stureplan kommer även ett antal svenska superstars,Gustav Sidén
JJ
Dreams Stureplan STHLM
Torsdagen den 25 oktober 2001 kl 22 00
Stonebridge
Mikael Elmenbeck
Robin Söderman (Antiloop)
Tony Zoulias
Dj Rooster
Entré 150 kronor
Förköp via Biljett Direkt Ticnet 077 170 70 70 alt ticnet.se Först till kvarn... |
|
|
| Gaby |
| visste inte riktigt ifall jag skulle sätta upp den men en av grabbarna från antiloop e ju me och jag vet att vissa här tycker om dom... Det här kan ju bli kul...det satsas så mycket pengar på dom här festerna så det är lite speciellt... enda problemet tycker jag e själva publiken...to snobbish for me!!! |
|
|
| Gaby |
Bättre att fortsätta diskutionen här...så att det bara blir promo för fester på Evenemang Estocolmo
| quote: | Originally posted by NordLight
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Gaby
För första gången på ALLVAR kommer Dreams till Stockholm city. Vi inbjuder dig att kolla in något du med all säkerhet inte upplevt tidigare, en för Skandinavien helt unik, mycket påkostad och grym kavalkad i musik, happenings, artisteri, ljud, ljus, dekor och extremt skönt party – Dreams Stureplan, i regi av YO.
Dreams, Stureplan är även releaseparty för Dreams andra CD i samarbete med Universal, ”Dreams second volume”. En skön klubbplatta som mixats av JJ.
Kvällen till ära spelar också ZTV in sitt program Svärje på plats, mitt i Sturecompagniet.
Till Dreams Stureplan kommer även ett antal svenska superstars,Gustav Sidén
JJ
Dreams Stureplan STHLM
Torsdagen den 25 oktober 2001 kl 22 00
Stonebridge
Mikael Elmenbeck
Robin Söderman (Antiloop)
Tony Zoulias
Dj Rooster
Entré 150 kronor
Förköp via Biljett Direkt Ticnet 077 170 70 70 alt ticnet.se Först till kvarn...
Jag är så trött på skitklubbar med ZTV i ryggen. Elmenbeck & Zoulias tävlar om vem som köpt den knepigaste, "osvängigaste" housen, medans reklambyråassistenterna från Tranan-posse står och diggar. Ledsen....
Tummen ner
Greetz
NordLight
;) |
|
|
|
| mindshooter |
| Gillar inte den där grejen.......för kommersiellt för mig...bara gjort för att sälja plattor.....kollade in deras första platta....bara club mixar av radio hits och typ Safri duo....... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by NordLight
Jag är så trött på skitklubbar med ZTV i ryggen. Elmenbeck & Zoulias tävlar om vem som köpt den knepigaste, "osvängigaste" housen, medans reklambyråassistenterna från Tranan-posse står och diggar. Ledsen....
Tummen ner
Greetz
NordLight
;) |
Vad vackert, nästan tårögd, kunde inte uttryckt det bättre själv. Tänk om de lagt ett sådant här evenemang på Dockan med lite kräsnare pubik som vågar stå för sin smak och inte bangar för att visa sitt missnöje mot sunkiga DJ:s. Jälar vad de hade fått börja tänka om då! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|