|
|
| mr_fisken |
Taget ur mondaybars nyhetsbrev:
Göta Källare är Monday Bars nya hem!
Surr.. surr.. surr.. ryktet har snurrat runt ett tag, men nu är det officiellt. Monday Bars nya hem är Göta Källare (GK), men med större artister och bättre ljud än någon tidigare klubb i samma lokaler. Vi kommer inte att ha öppet varje vecka och entrépriset kommer att variera beroende på gäst-dj, men är sak är säker, det kommer att bli ett djävla drag!
Först ut till premiären har vi bokat ingen mindre är Judge Jules till hans första gig i sverige någonsin. För de flesta behöver 37-årige Julius O'Roirdan ingen presentation med sina många år som superstar dj bl a för sina legendariska "Judgement Sundays" på Ibiza eller hans superpopulära radioshow på BBCs Radio 1. Detta är i alla fall första gången vi lyckats locka hit honom och det har vi att tacka vår kompis Alex Kunnari för som ligger bakom en av Finlands absolut bästa klubbar, Colors, och dessutom i många år spelat med Judge Jules på Ibiza. Alex kommer över och värmer för "domarn" på vår premiär!
Vi släpper 200 förköpsbiljetter för 150 kr/st till premiären. Detta är enda chansen för dig som är 18-19 år att komma in. Biljetterna finns att köpa fr o m onsdag 22 september på våra vanliga förköpsställen C.U.M. och Pitch.
Jag säger bara tummen upp åt detta, GK har alltid varit min favoritklubb, bla tack vare grymt ljud och ljus sen för att det är en utmärkt lokal. Judge Jules kommer bli grymt :eyes: Jag ska absolut gå :tongue2 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag kommer lätt gå.... att ljudet blir bra beror oftast på att festarrangören själva smäller in feta system för att möta upp deras kräsna krav :)
Man var ju en massa på GK under den tiden som Fokused körde sina Weekender kvällar om helgerna så lokalerna är bra tycker jag !
Sen råkar jag veta också att de gnälldes lite på priset för Judge Jules varpå grabbsen på Monday Bar genast mötte upp de hela med att sänka priset med 20 spänn.... om de nu blir officiellt eller bara nåt dom skrev på forumet i TC vet jag inte men 150 bagis för en suverän kväll med MBar är inte å fnysa åt... de blir riktigt najs !!! Skit samma va de kostar :D
Alltså
Judge Jules
Alex Kunnari den 11 oktober
M.I.K.E. den 25 oktober
Ses där // Steve :gsmile: |
|
|
| Glorie |
| hmmm... har inte varit på GK. var mer på Docklands förr i tiden. Blir till att inviga den 25/10 då me Mike och min kompis som fyller 23 samma dag :) Gjuten helg. Först Above&Beyond, Andreas och Dj Irish 22 okt i lkpg, sen sthlm och MIKE :) får ta och prioritera bort Judge Jules.. fast de lär bli drag som bara den. Iaf var han bra när ja såg lite utav han för 2 år sen. |
|
|
| Vizay |
oj oj oj va nice det kommer bli med M.I.K.E. den 25:e...då får ni se til latt vara där folk, jag fyller nämligen år 26:e så det blir till att inleda firandet 00.00 på dansgolvet! ;)
kanske kan släpa mig till jules också om jag får tag på lite cash :) |
|
|
| Daniey |
Kommer garanterat!
=D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|